تک تک مردم ایران در رشد نظام و انقلاب سهیم هستند

رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی با وجود تمامی سختی‌ها، بسیاری از مشکلات کشور بر طرف شده‌اند و تک تک مردم ایران در رشد نظام و انقلاب اسلامی سهیم هستند . به گزارش ایسنا عبدالغفار شجاع در آیین افتتاحیه دومین مجمع مشورتی توسعه استان مرکزی، با بیان اینکه […]

رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی با وجود تمامی سختی‌ها، بسیاری از مشکلات کشور بر طرف شده‌اند و تک تک مردم ایران در رشد نظام و انقلاب اسلامی سهیم هستند .

به گزارش ایسنا عبدالغفار شجاع در آیین افتتاحیه دومین مجمع مشورتی توسعه استان مرکزی، با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲۳ نماینده ادوار مختلف در پشت این مجمع مشورتی حضور دارند، گفت: تمامی این افراد کسانی هستند که می توانند تصمیمات استانی و کشوری بگیرند و وظیفه همگی ماست تا به تمام کسانی که دولت های مختلف زحمت می کشند کمک کنیم .

وی با اشاره به اینکه در هر مقطعی که نظام به کمک مردم نیاز داشته است، مردم در صحنه حاضر شده‌اند، اظهارکرد: مردم از زمان انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی تا هم اکنون سختی های زیادی را متحمل شده‌اند اما همیشه و در همه شرایط حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور تصریح کرد: مجمع مشورتی توسعه استان‌های کشور به عنوان یک گروه مردمی منسجم از تمامی دولت‌ها حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد و از آنجایی که از تمامی جناح‌ها در این مجمع حضور دارند، از همه فعالان سیاسی حمایت صورت می‌گیرد. برای توسعه استان‌های کشور سعی بر آن بوده است تا از شایسته ترین افراد در این مجمع استفاده شود .

شجاع دولت کنونی را اولین دولتی دانست که با گردآوری افراد از ستادهای مختلف، اقدام به تقویت این مجمع کرده است و اظهارکرد: این مجمع به عنوان یک پشتیبان برای نظام و دولت شناخته می شود و همگی ما باید بدانیم که به چه دولتی رای داده‌ایم و باید تا آخر نیز حامی این دولت و برنامه های آن باشیم .

رییس مجمع مشورتی توسعه استان‌های کشور عملکرد دولت کنونی را در چهار سال اول رضایت بخش عنوان کرد و گفت: برجام اقدام فوق العاده‌ای بود که زیر ذره بین مقام معظم رهبری صورت پذیرفت. قانون اساسی کشور ما یکی از قوی‌ترین قانون‌های اساسی دنیا است که نشات گرفته از چندین قانون سطح بالای جهانی است، اما مشکل کنونی ما این است که قانون در ممکلت ما به خوبی اجرا نمی‌شود .

وی ادامه داد: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ما هنوز نتوانسته‌ایم فردی را به عنوان مسئول به طور کامل مورد پذیرش عموم قرار دهیم که در این مورد دخالت‌های نابجای دولت های متعددی که تشکیل می شوند، بسیار تاثیرگذار هستند. متاسفانه برخی از افراد از روی ناآگاهی بعضی از حرف ها را به رئیس جمهوری نسبت می دهند که این امر نشان از وجود مشکل اساسی در کشور دارد .

شجاع مسئله توسعه استان ها را دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: این مجامع در مجموع دارای ۱۲۰ هزار نفر نیرو هستند که هر کدام نیز دارای عقبه‌ای هستند و بر این اساس با اتحاد و همدلی مسئولین استانی می‌توانیم حرف مردم را به مسئولان مربوطه برسانیم .

رییس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در پایان ابراز امیدواری کرد که با پربار کردن مجامع استانی بتوان شاهد اثرات مفید این مجامع برای دولت و کشور بود .
انتهای پیام

انتهای پیام/