تیم ملی فوتسال ایران با آرژانتین دیدار می‎کند

به گفته سرپرست کمیته فوتسال، تیم ملی به زودی دیداری دوستانه با آرژانتین خواهد داشت ضمن اینکه شنبه آینده تکلیف سرمربی تیم ملی بانوان هم مشخص می‎شود. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار سرپست کمیته فوتسال درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان با تیم ملی فوتسال […]

به گفته سرپرست کمیته فوتسال، تیم ملی به زودی دیداری دوستانه با آرژانتین خواهد داشت ضمن اینکه شنبه آینده تکلیف سرمربی تیم ملی بانوان هم مشخص می‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار سرپست کمیته فوتسال درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان با تیم ملی فوتسال آرژانتین گفت: قرار است تا این دیدار در سال ۲۰۱۹ برگزار شود. تاریخ قطعی این دیدار به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسالان گفت: روز شنبه نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برگزار می شود.

سرپرست تیم ملی فوتسال در پایان از برگزاری تورنمنت چهارجانبه برای تیم ملی فوتسال بزرگسالان خبر داد و گفت: درصدد برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه هستیم و به زودی تیم های شرکت کننده در این تورنمنت نیز مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/