جریمه بابت شادی غیراخلاقی

تهران- ایرنا- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) «دیگو سیمئونه» سرمربی تیم اتلتیکو مادرید را به دلیل خوشحالی نامتعارف و غیراخلاقی پس از پیروزی مقابل یوونتوس در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان جریمه کرد. به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: سیمئونه پس از گل نخست تیمش که توسط «ماریا خیمنز» […]

تهران- ایرنا- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) «دیگو سیمئونه» سرمربی تیم اتلتیکو مادرید را به دلیل خوشحالی نامتعارف و غیراخلاقی پس از پیروزی مقابل یوونتوس در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان جریمه کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز سه شنبه نوشت: سیمئونه پس از گل نخست تیمش که توسط «ماریا خیمنز» به ثمر رسید، رو به هواداران تیم ایتالیایی شادی ناپسندی را از خود به نمایش گذاشت.
سرمربی ۴۸ ساله آرژانتینی بعد از اتمام بازی ضمن عذرخواهی بابت این اتفاق، تاکید کرد که هدفش از این شادی متوجه تیم یوونتوس یا هواداران آنها نبوده و صرفا احساساتش را نسبت به «شجاعت» بیش از اندازه شاگردانش بروز داده است.
محتمل ترین تنبیه انضباطی که می تواند برای سیمئونه در نظر گرفته شود از توبیخ کتبی تا جریمه نقدی یا محرومیت از حضور روی نیمکت نوسان خواهد داشت؛ این در حالی است که با توجه اینکه این نخستین باری نیست که سرمربی آرژانتینی با بروز چنین رفتارهایی خود را به دردسر می اندازد؛ هر گونه نرمش از جانب کمیته انضباطی یوفا غیر محتمل به نظر می رسد.
سیمئونه فصل گذشته پس از اخراج توسط داور در بازی مقابل آرسنال در نیمه نهایی لیگ اروپا، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد؛ محرومیتی که او را از نشستن روی نیمکت اتلتیکو در فینال مقابل مارسی بی نصیب کرد.
شاگردان سیمئونه برای بازی برگشت مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان، ۱۲ مارس در تورین به میهمانی بانوی پیر خواهند رفت.
ورزشی**۳۹۹۱**۱۵۹۷
انتهای پیام/