معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تشریح کرد:

جزئیات جدید از دستگیری مزاحمین دو دختر جوان در پارک «ائل‎گلی»

صافی - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری تمام عوامل ایجاد مزاحمت به دو دختر جوان در پارک ائل گلی تبریز خبر داد.

هاشم شعفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی درفضای مجازی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی افراد به دو دختر جوان در پارک ائل گلی تبریز، به جهت حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی دو نفر از عوامل ایجاد مزاحمت در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شدند و در ادامه چهار نفر مزاحم دیگر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شعفی در پایان با اطمینان به شهروندان که پلیس همیشه و در همه حال برای تامین امنیت و آرامش در جامعه در کنار مردم بوده و برای ایجاد امنیت در تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در تمام فصول سال حضور فعال خواهد داشت، تاکید کرد: پلیس با هماهنگی مقامات قضائی با مزاحمین به نوامیس مردم و هنجار شکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی و مزاحمت به مردم موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتشار تصاویر منتسب به ۲ دختر نوجوان در بوستان «ائل گولی» تبریز که در محاصره جمعی از پسران گرفتار شده و به سمت آنها گلوله های برفی پرتاب می شود، موجی از اعتراض همراه با نفرت را موجب شد و بازتاب وسیعی در فضای مجازی پیدا کرد.