جمشیدی: امیدوارم مقابل استرالیا داستان جام جهانی را تمام کنیم

ملی پوش بسکتبال کشورمان با تأکید بر اینکه مقابل ژاپن محکوم به باخت بودیم، گفت: امیدوارم در مقابل استرالیا خوش شانس باشیم تا داستان جام جهانی برای ما تمام شود. به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمشیدی در نشست خبری دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن که امروز در تالار آزادی برگزار شد، گفت: […]

ملی پوش بسکتبال کشورمان با تأکید بر اینکه مقابل ژاپن محکوم به باخت بودیم، گفت: امیدوارم در مقابل استرالیا خوش شانس باشیم تا داستان جام جهانی برای ما تمام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمشیدی در نشست خبری دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن که امروز در تالار آزادی برگزار شد، گفت: ژاپنی ها مقابل ما یک شب رویایی داشتند طوری که ما محکوم به باخت بودیم در حالی که خوب بازی کردیم.

وی افزود: ژاپنی ها در دیدار امشب هیچ توپی را از دست ندادند. البته تیم ایران هم خوب بود. ما در دفاع هم عملکرد خوبی داشتیم فقط اینکه در ژاپن در بهترین شبی که می توانست داشته باشد، باختیم.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان با تأکید بر اهمیت دیدار یکشنبه مقابل استرالیا، اظهار داشت: استرالیا بازیکنان فوق العاده ای دارد. در دیدار رفت مقابل این تیم که در ملبورن برگزار شد شوت های ما گل نشد. اما حالا در ایران میزبان استرالیا هستیم امیدوارم مقابل این تیم خوش شانس باشیم تا داستان جام جهانی برای ما تمام شود.

انتهای پیام/