جمعی از ورزشکاران شهرستان مراغه با معاون بین الملل دفتر رهبری دیدار کردند

جمعی از ورزشکاران ملی و بین المللی شهرستان مراغه با حضرت آیت الله قمی معاون دفتر مقام معظم رهبری دیدار کردند به گزارش صافی، جمعی از دوندگان و ورزشکاران مراغه پس از طی مسافت مراغه تا تهران ظهر روز دوشنبه با حضور در محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو ضمن ادای احترام به مقام شهدای آتش […]

جمعی از ورزشکاران ملی و بین المللی شهرستان مراغه با حضرت آیت الله قمی معاون دفتر مقام معظم رهبری دیدار کردند

به گزارش صافی، جمعی از دوندگان و ورزشکاران مراغه پس از طی مسافت مراغه تا تهران ظهر روز دوشنبه با حضور در محل آتش سوزی ساختمان پلاسکو ضمن ادای احترام به مقام شهدای آتش نشان یکی از قهرمانان مدالی که طی ۹۱ روز دوندگی در ایران به دست آورده بود به شهدای آتش نشان اهدا و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

در ادامه سفر جمعی از ورزشکاران به تهران دیداری به همت معاونت ستاد نماز جمعه ی غرب تهران با آیت الله قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری صورت پذیرفت.

به گزارش صافی در این نشست صمیمی ورزشکاران ضمن گزارشی از ورزش و ورزشکاران مراغه  به مشکلات زیر ساختی طرح های ناتمام ورزشی در مراغه اشاره شد، ورزشکاران با اشاره به معضل بیکاری جوانان شهرستان مراغه خاطرنشان کردند یکی از علل به وجود آمدن ناهنجاریهای اجتماعی همچون اعتیاد و انواع بزهکاری ها عدم توجه به معقوله مهم ورزش است که این ناهنجاری ها باعث نابودی شهر تاریخی ایران زمین مراغه شده است.

معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری بعد از قدردانی از دوندگان شهرستان مراغه و ارج نهادن به کار بسیار بزرگ آتش نشانان یاد و خاطره ی جانفشانی آتش نشانان شهید را گرامی داشتند.

ایشان پس از شنیدن درد دلها و مشکلات ورزشکاران و قهرمانان ارزنده حاضر در جمع، بامهربانی و درایت تمام اقدام به تشریح موارد مطرح شده کردند و فرمودند: باتوجه به شرایط ویژه ی حاکم بر کشور از لحاظ اقتصادی باید باعنایت به فرموده ی مقام معظم رهبری در راستای اقدام به شعار” اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل” فعالیتی جهادی داشته باشیم و با تکیه و اعتماد بر جوانان و ورزشکاران بر مشکلات غلبه کنیم.

ایشان همین طور برای حل هر چه بیشتر مشکلات مطرح شده توسط ورزشکاران مراغه ای قول مساعدت دادند و فرمودند که پیگیر حل مشکلات مطرح شده خواهند بود.

در ادامه آیت لله قمی برای مردم غیور و شهید پرور مراغه و بالاخص ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان آرزوی سربلندی و درخشش در میادین بین المللی داشتند.

جناب آقای آزاد معاونت محترم ستاد نمازجمعه غرب تهران نیز از معاون محترم مقام معظم رهبری بخاطر پذیرش گرم و راهنمایی ها و قول مساعدت ایشان تقدیر و تشکر کردند و این موضوع رامتذکر شدند که وجود حضرت  آیت لله قمی برای کشور عزیزمان موهبت بزرگیست.

در پایان این نشست صمیمی آیت الله قمی از قهرمان ملی اهل مراغه “حسن شیرقوی” تجلیل نمودند.