جهاد دانشگاهی آماده ارائه سامانه الکترونیکی عرضه گوشت است

تهران- ایرنا- رئیس جهاد دانشگاهی قزوین از آمادگی این سازمان برای ارائه سامانه الکترونیکی عرضه گوشت به منظور ساماندهی توزیع الکترونیکی گوشت خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه جهاد دانشگاهی ، فرشاد پیله‌ چی گفت: با توجه به صف ‌های طولانی گوشت، جهاد دانشگاهی می‌ تواند با ارائه سامانه الکترونیکی برای حل این مشکلات اقدام […]

تهران- ایرنا- رئیس جهاد دانشگاهی قزوین از آمادگی این سازمان برای ارائه سامانه الکترونیکی عرضه گوشت به منظور ساماندهی توزیع الکترونیکی گوشت خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه جهاد دانشگاهی ، فرشاد پیله‌ چی گفت: با توجه به صف ‌های طولانی گوشت، جهاد دانشگاهی می‌ تواند با ارائه سامانه الکترونیکی برای حل این مشکلات اقدام کند.
پیله چی ادامه داد: با طراحی و ارائه یک برنامه می‌توان کدملی گیرندگان گوشت و مرغ را ثبت کرد و دیگر مراکز عرضه نیز به اطلاعات ثبت‌شده دسترسی داشته باشند تا علاوه بر عرضه عادلانه نیازی هم به تشکیل صف‌ های طولانی نباشد.
رییس جهاد دانشگاهی قزوین افزود: همچنین می‌توان بستری ایجاد کرد که مردم با استفاده از پیامک انتخاب کنند از بین مراکز محدود عرضه، تمایل دارند از کدام فروشگاه نسبت به تأمین نیاز خود اقدام کنند تا در فروشگاه‌ها نیز عرضه و تقاضا متوازن گردد تا شاهد این صف‌های طولانی نباشیم.
**۹۲۸۳**۱۶۰۱**
انتهای پیام/