حسینی: پرسپولیس را اذیت می کنند

تهران – ایرنا – کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پیش از این اخطار داده بودم که در آینده پرسپولیس را اذیت خواهند کرد و متاسفانه این مساله علنی شد. به گزارش پنجشنبه شب ایرنا؛ «سید جلال حسینی» پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: از هواداران به دلیل حمایتشان […]

تهران – ایرنا – کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پیش از این اخطار داده بودم که در آینده پرسپولیس را اذیت خواهند کرد و متاسفانه این مساله علنی شد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا؛ «سید جلال حسینی» پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: از هواداران به دلیل حمایتشان تشکر می کنم و امیدوارم روند پیشرفت تیم ادامه داشته باشد.
وی افزود: در دیدارهای لیگ برتر، همه چیز به ضرر ماست که از سوی باشگاه پیگیری شود. نباید چون پرسپولیس مردمی است، اذیت شود.
حسینی در مورد فشردگی برنامه مسابقات، توضیح داد: این حرف‌ها را در نیم فصل اول هم زده بودیم. می‌دانستم که می‌خواهند پرسپولیس را اذیت کنند.
این مدافع باتجربه ادامه داد: باشگاه پرسپولیس چند بار اعتراض کرده که به ما اعلام کردند، حق اعتراض نداریم.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه، گفت: مسئولان باشگاه در حال تلاش هستند، اما برخی موارد از دست آنان خارج است.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با یک گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت و با ۴۱ امتیاز به صدر جدول رده بندی رسید و نفت آبادان نیز در امتیاز ۱۹متوقف شد.
ورزشی**۳۷۸۳**
انتهای پیام/