حسینی: بعضی ها به جای حمایت به دنبال اذیت کردن پرسپولیس هستند!

کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی برابر پاختاکور گفت: متأسفانه گل اول آفساید بود اما خدا را شکر موفق شدیم به بازی برگردیم. برگشت مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت و دشوار است. به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی بعد از تساوی خانگی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه […]

کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی برابر پاختاکور گفت: متأسفانه گل اول آفساید بود اما خدا را شکر موفق شدیم به بازی برگردیم. برگشت مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت و دشوار است.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی بعد از تساوی خانگی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه به جای اینکه از تیم‌های ایرانی حمایت کنیم برخی‌ها اذیت می‌کنند تا نتیجه نگیرند من بازی را ندیدم.

وی افزود: خواهش می‌کنم به عقب نگاه کنید ما تیمی هستیم که بازی‌های سنگینی انجام دادیم و هنوز نتوانستیم ریکاوری کنیم. انصاری، ربیع‌خواه و ماهینی را به خاطر همین شرایط از دست دادیم.

کاپتیان تیم پرسپولیس گفت:‌حواس‌شان را جمع کنند اینطور نیست هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد. اجازه بدهند تیم‌های ایرانی تلاش‌شان را بیشتر کنند، السد، الاهلی و الهلال تیم‌های قدرتمندی هستند که باید مقابل آنها بازی کنیم.

حسینی درباره قضاوت داور در این مسابقه گفت: متأسفانه گل اول آفساید بود اما خدا را شکر موفق شدیم به بازی برگردیم. برگشت مقابل چنین تیم‌هایی خیلی سخت و دشوار است.

انتهای پیام/