حسین خانی: صحبتی در مورد اضافه شدن فرد دیگری به کادرفنی انجام نشده

مربی مس کرمان می گوید تا این لحظه صحبتی در مورد اضافه شدن فرد دیگری به کادرفنی انجام نشده و همه چیز به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد. به گزارش ایلنا، مس کرمان که به تازگی فرزاد حسین خانی را به جای نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و امروز نیز جشنواره […]

مربی مس کرمان می گوید تا این لحظه صحبتی در مورد اضافه شدن فرد دیگری به کادرفنی انجام نشده و همه چیز به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد.

به گزارش ایلنا، مس کرمان که به تازگی فرزاد حسین خانی را به جای نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و امروز نیز جشنواره گل تیم تحت هدایت کاپیتان مس، آخرین عصر بهمن ماه را برای کرمانی‌ها دل انگیز کرد. حمید حسینخانی با بیان اینکه به نمایندگی از فرزاد حسین خانی در نشست خبری حاضر شده تا صحبت‌هایش به نوعی حاوی نظرات برادرش باشد، گفت : با آنالیز روی تیم قشقایی می‌دانستیم که بازیکنان کناری این تیم در زمان‌هایی از بازی نفوذ می‌کنند اما در برگشت‌ها سریع نیستند و تمرینات ما در طول هفته برای این بازی طرح ریزی شده بود.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا سجاد حیدری تحرک بالایی بعد از ورود به زمین نداشت، گفت : ما در کارهای هجومی به حیدری نیاز داریم و وظایف دفاعی از او نخواستیم.
مربی مس در خصوص تک روی‌های مهدی تیکدری اظهار داشت : تیکدری زمان می‌خواهد تا با تفکرات ما هماهنگ شود و برای شرایط ایده آل چیزی را به او تحمیل نمی‌کنیم. فوتبال رو به جلو و تک ضرب مد نظر ماست و این کار یکی دو روز نیست. فرزاد پیامی را رساند که این برد نباید سطح توقع کسی را بالا ببرد و قطعا تلاش می‌کنیم بازی به بازی دل هواداران را شاد کنیم و وضعیت خودمان را بهتر کنیم.
وی در مورد بازی بعدی مقابل خونه به خونه گفت : قطعا تیم خونه به خونه را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد و متناسب با سبک بازی این تیم تمرین می‌کنیم. با شناخت از نقاط ضعف و قوت خونه به خونه به بابل خواهیم رفت تا همانند بازی امروز با سه امتیاز از بازی خارج شویم.
حسین خانی در مورد افزایش تعداد نفرات کادرفنی مس اظهار داشت : تا این لحظه صحبتی در مورد اضافه شدن فرد دیگری به کادرفنی انجام نشده و همه چیز به نظر مدیران باشگاه بستگی دارد.

انتهای پیام/