فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

حماسه ۹ دی روح تازه ای به نظام و جامعه اسلامی بخشید

صافی - فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره نقش موثر حماسه 9 دی در تحولات اجتماعی کشورمان گفت: این روز شتاب بیشتری به موتور محرکه انقلاب و روح تازه ای به نظام و جامعه اسلامی بخشید.

سرهنگ پاسدار رضا سامی شامگاه یکشنبه در همایش گرامیداشت نهم دی در شهرداری مراغه افزود: معجزه انقلاب اسلامی در عصر حاضر، تبدیل تهدیدها به فرصت بوده که نمونه بارز آن در تبدیل فتنه ۸۸ به حماسه نهم دی تجلی یافت.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در فتنه ۸۸ با بهره گیری از اتاق های فکر داخلی به بهانه ابطال انتخابات به عنوان بدعتی خطرناک در جامعه، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند.

وی اضافه کرد: حمله به جایگاه رهبری به عنوان رکن و اصل نظام اسلامی و نیز اهانت به ساحت مقدسات دینی و اسلامی زمینه ساز شکل گیری حماسه ماندگار نهم دی در تاریخ کشورمان شد.

سامی با بیان اینکه ولایتمداری ملت ایران در این روز بزرگ تجلی یافت گفت: آحاد مردم به دلیل اینکه برای صیانت از نظام مردمسالار دینی خون های بسیاری داده بودند، در صحنه حضور یافته و نشان دادند که اهانت به مقدسات و رهبری را تحمل نخواهند کرد.

وی افزود: اکنون به برکت پشتوانه مردمی، خون شهدا و هدایت های رهبری به مقتدرترین کشور در عرصه دفاعی و از جمله قطب های صاحب نفوذ و قدرت جهان تبدیل شده ایم.

وی ادامه داد: امروز نیز آخرین حربه دشمن برای تضعیف نظام اسلامی اجرای تحریم ها در زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: بهره گیری از تکثیر نارضایتی ها، ترویج تحریم هراسی، احتکارهای خانگی و سو استفاده از بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده ها و جوانان در خلا عدم نظارت های کافی برخی مسئولان از جمله راهبردهای دشمن برای ایجاد شکاف در بین بدنه مردمی نظام اسلامی است که باید هوشیار بود.

شهردار مراغه نیز در این مراسم گفت: ۹ دی روز میثاق با ولایت و بیعت مجدد آحاد ملت با ولایت و رهبری است که با حضور بابصیرت مردم ایران اسلامی شکل گرفت.

محمدرضا احمدی افزود: این حماسه بزرگ علاوه بر اقتدار کشور و نظام اسلامی موجب شادشدن قلب رهبری به عنوان خلف برحق امام عصر (عج) شد.

در این‌ مراسم از یادمان شهدای شهرداری مراغه با حضور مسئولان شهرستانی رونمایی شد.