خانلرخانی:

مهم موفقیت است و به رکورد فکر نمی کنم

صافی - سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در لیگ برتر، گفت: به رکورد فکر نمی کنم و مهم برایم موفقیت تیم در مسابقات گوناگون است.

«پیام خانلرخانی» که توانست در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر تکواندوی باشگاه های ایران، تیمش را برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی این مسابقات برساند روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: سال پرفشاری برای تیم ما بود و مصدومیت هایی به وجود آمد که کار را سخت کرد. در نیم فصل «مهدی خدابخشی» و «پوریا عرفانیان» را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما با نیروهای جوان و با انگیره ای که داشتیم به روند خوب ادامه دادیم.

وی با قدردانی از تلاش نفرات و اعضای کادر فنی تیمش، گفت: هوگوپوشان جوان در این فصل سنگ تمام گذاشتند تا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی ما قطعی شود. این مهم ثمره منسجم بودن تیم از مدیریت تا بازیکنان است.

خانلرخانی گفت: می خواهیم در هفته پایانی نیز به پیروزی رسیده و جشن قهرمانی را باشکوه تر کنیم و سپس با قدرت آماده حضور در جام باشگاه های آسیا شویم.
رقابت های جام باشگاه های آسیا، اسفند ماه سال جاری به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

سرمربی موفق شهرداری ورامین، اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات، اولویت با نفرات خودمان است و تنها در اوزان بالا کمی مشکل داریم که شاید بازیکنی به ترکیب اضافه کنیم.

وی در مورد پنجمین قهرمانی تیمش در هفتمین سال حضور در لیگ برتر، گفت: به رکورد و این مسائل فکر نمی کنم و مهم موفقیت تیم است.

خانلرخانی در مورد شرایط لیگ برتر در فصل جاری، گفت: واقعا مسابقات پرفشاری بود و پخش شدن ملی پوشان در تیم ها، سطح فنی را بالا برده بود. ما نسبت به سایر تیم ها ملی پوش کمتری داشتیم و سعی داریم بیشتر از جوانان استفاده کنیم تا در سال های آینده از آنان بهره ببریم.

انهای پیام/