امام جمعه مراغه:

خیرین حوزه سلامت دنیا و آخرت خود را آباد می‌کنند

صافی - نماینده مجلس خبرگان رهبری به نقش هر یک از فعالان حوزه سلامت در احیای حیات انسان ها اشاره کرد و گفت: فراهم کردن زمینه برای ایجاد زیرساخت های درمانی همانند، آماده کردن امکانات برای نجات بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در آیین نکوداشت خیرین، فعالان، داوطلبان و کارآفرینان حوزه سلامت شهرستان مراغه که در سالن آسایشگاه سالمندان این شهر برگزار شد، به نقش هر یک از فعالان حوزه سلامت در احیای حیات انسان ها اشاره کرد و گفت: در کنار سایر زحمت کشان حوزه سلامت، خیرین این حوزه نیز از جمله احیاگران جان انسان ها هستند و از اجر معنوی و اخروی بهره مند می شوند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین، فعالان و کارآفرینان حوزه های مختلف افزود: کارهای بسیار ارزشمندی توسط خیرین در شهرستان مراغه انجام شده است، اما هنوز احساس می شود در عرصه‌هایی مانند رسیدگی به ایتام می توان از ظرفیت خیرین شهرستان بهره مند شد.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: افرادی که با پول، مال و جان خود به کمک نیازمندان می‌شتابند، دنیا و آخرت خود را آباد می کنند. فراهم کردن زمینه برای ایجاد زیرساخت های درمانی همانند، آماده کردن امکانات برای نجات بشریت است.

پورمحمدی سالروز ولات حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به تلاشگران عرصه پرستاری را تبریک گفت و افزود: پرستاران به جایگاه شغلی خود افتخار کنند، چرا که آنها هر کاری برای بیماران انجام می دهند، همانند آن است که عبادت می کنند. آنهایی که در ساخت مراکز درمانی، مدرسه‌سازی و هر کار خیر دیگری مشارکت می کنند، همیشه در حال عبادت هستند.

وی با بیان اینکه مردم مراغه همیشه درکار های خیر پیش قدم و پیشرو هستند، بیان داشت: برخی جوانان و نوجوانان با استعداد به خاطر نبود امکانات از تحصیل بازمانده و آینده آنها به نابودی و تباهی می رود که خیرین می‌توانند در خصوص کمک به این افراد نقش موثری ایفاء کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان اظهار کرد: پرستاری اختصاص به بیمارستانها ندارد و خانواده هایی که از پدر، مادر و دیگر بزرگان فامیل نگهداری می کنند، در نزد خداوند اجر و پاداش فراوان دارند.

انتهای پیام/