دادگر:

هزینه روزانه ملی پوشان تیراندازی یک میلیون تومان است

صافی - رئیس فدراسیون تیراندازی امیدوار است با وجود مشکلات موجود، ورزشکاران این رشته تیراندازی بتوانند ضمن افزایش سهمیه‎های المپیک خو در توکیو مدال آور هم شوند.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در نشست خبری این رشته که امروز سه شنبه برگزار شد، گفت: روزهای سختی را در پیش داریم و کماکان با مشکلات مالی و کمبود تجهیزات دست و پنجه نرم می کنیم. با این شرایط امیدواریم بتوانیم ضمن افزایش سهمیه المپیک، به نخستین مدال خود در این دوره از بازیها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته تیم ملی تیراندازی برای تمزینات به هانوفر می رفت، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل مشکل دعوتنامه که در زمان تعطیلات ژانویه با آن مواجه شدیم، موفق نشدیم این سفر را انجام دهیم. البته یک اردو در دورتموند آلمان تدارک دیده ایم که به صورت جایگزین ملی پوشانمان در آن شرکت کنند. همین رقابتهای هند نیز در دستور کار است تا ملی پوشانمان با حضور در آن به آمادگی بیشتری برسند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه این فدراسیون در واردات تجهیزات مشکلات دارد، ادامه داد: تولید کنندگان داخلی هم جوابگوی نیاز ما نیستند. جنس ساچمه و فشنگ ملی پوشان در هر کارخانه با دیگری متفاوت است و می بایست تست های لازم انجام شود که کاری پیچیده و فنی است. ما بخاطر جبران این موضوع با هزینه های گزاف تیم ها را به اردو می فرستیم تا هم تمرین کنیم و هم به تجهیزات دسترسی پیدا کنیم.

دادگر تصریح کرد: در سال گذشته با برآوردی که انجام دادیم روزانه هر ملی پوش بیش از ۵۰۰ هزار تومان هزینه داشت که این هزینه امروز به یک میلیون تومان رسیده است. ما با همه این مشکلات در تلاشیم بهترین شرایط را فراهم کنیم.

انتهای پیام/