دختران فوتبال زیر ۱۹ سال ایران حریفان خود را در آسیا شناختند

تهران- ایرنا- براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، با اتمام قرعه کشی مرحله دوم انتخابی رقابت های قهرمانی فوتبال زیر ۱۹ سال زنان آسیا، هشت تیم این مرحله از جمله تیم دختران ایران حریفان خود را شناختند. به گزارش ایرنا، ای اف سی روز چهارشنبه نوشت: به منظور رقابت در مرحله دوم انتخابی […]

تهران- ایرنا- براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، با اتمام قرعه کشی مرحله دوم انتخابی رقابت های قهرمانی فوتبال زیر ۱۹ سال زنان آسیا، هشت تیم این مرحله از جمله تیم دختران ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایرنا، ای اف سی روز چهارشنبه نوشت: به منظور رقابت در مرحله دوم انتخابی این تورنمنت که در سال ۲۰۱۹ در تایلند برگزار می شود، هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی قرار گرفتند و تیم اول و دوم هر گروه به جمع تایلند میزبان، ژاپن قهرمان، کره جنوبی و چین خواهند پیوست.
در این بین، استرالیا که پس از کسب مقام چهارمی در سال ۲۰۱۷ قصد دارد بار دیگر به این رقابت ها راه یابد، با هدف تکرار عملکردهای درخشان خود در دور قبل که بدون گل خورده و با ۲۳ گل زده همراه شد. در این مرحله با ازبکستان، میانمار و نپال مصاف خواهد کرد؛ تیم هایی که شانس خود را برای دومین بار در رقابتی های زیر ۱۹ سال بانوان آسیا امتحان خواهند کرد.
این در حالی است که در گروه دیگر، ویتنام از قهرمان ۲ دوره و تیمی که هیچکدام از ادوار این رقابت ها را از دست نداده یعنی کره جنوبی به همراه ایران و لبنان میزبانی خواهد کرد.
دور دوم مرحله انتخابی در جریان سه روز و در فاصله ۲۶ تا ۳۰ آوریل برگزار خواهد شد.
تیم های حاضر در گروه های این مرحله به شرح زیر است:
گروه اول:
استرالیا
ازبکستان
میانمار
نپال
گروه دوم:
کره جنوبی
ایران
ویتنام
لبنان
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/