درخواست فدراسیون فوتبال از صدا و سیما

تهران -ایرنا- فدراسیون فوتبال در بررسی مشکلات فرهنگی موجود در ورزشگاه ها از صدا و سیما خواست از تفسیر و کارشناسی حوادث چالش برانگیز که سبب تشویش اذهان می شود، جلوگیری کند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال؛ نشست بررسی امور فرهنگی ورزشگاه های کشور با حضور «مهدی تاج» رئیس فدراسیون، مسئولین کمیته […]

تهران -ایرنا- فدراسیون فوتبال در بررسی مشکلات فرهنگی موجود در ورزشگاه ها از صدا و سیما خواست از تفسیر و کارشناسی حوادث چالش برانگیز که سبب تشویش اذهان می شود، جلوگیری کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال؛ نشست بررسی امور فرهنگی ورزشگاه های کشور با حضور «مهدی تاج» رئیس فدراسیون، مسئولین کمیته ها و همچنین بخش های مربوطه برگزار شد.
در این نشست مقرر گردید در آستانه برگزاری رویدادها و مسابقات حساس باشگاهی و ملی با توجه به تهدیدها و فرصت های موجود «ستاد برگزاری مسابقات حساس» زیر نظر سازمان لیگ و با حضور کلیه مسئولان تشکیل شود.
همچنین قرار شد نسبت به تجهیز تیم های داوری مسابقات به تکنولوژی روز شامل گوشی های بی سیم و سامانه های مرتبط اقدام شود.
ساماندهی وضعیت سکوهای مسابقات باشگاهی در ورزشگاه ها همراه با نشست مشترک با مسئولین باشگاه های پرطرفدار به منظور بررسی مشکلات و آسیب های این حوزه نیز از دیگر محورهای جلسه بود.
در این نشست تصمیم گرفته شد تا کمیته اخلاق نسبت به برخورد جدی با برخی اشخاص که موجب نابسامانی در سکوهای ورزشگاه ها و بروز مشکلات فرهنگی می شوند، اقدام کند و در اصلاح آیین نامه انضباطی تقدیر و تشویق نیز به منظور قدردانی از مروجین اخلاق و رفتارهای پسندیده در ورزشگاه ها مورد توجه قرار گیرد.
همچنین مقرر شد کمیته های اخلاق و انضباطی نسبت به ارائه راهکار مناسب جهت جلوگیری از صدور بیانیه های متعدد به ویژه در سطح مدیران و سایر عوامل باشگاه ها اقدام کنند و پس از ابلاغ آن در صورت عدم رعایت، برخورد جدی صورت پذیرد.
فدراسیون فوتبال نیز فعالیت نهادهای غیر فوتبالی در حوزه فوتبال را به رسمیت نمی شناسد و بر این اساس انتشار آگهی و فعالیت در حوزه مدارس فوتبال توسط هر نهادی تنها با مجوز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قانونی است که در غیر اینصورت مورد پیگرد قرار می گیرد. در ادامه این نشست قرار شد با هر گونه مصاحبه قبل، حین و بعد از مسابقه توسط هر فرد حقیقی و حقوقی منتسب به باشگاه ها و تیم های فوتبال علیه مقامات رسمی فوتبال، جامعه داوران، بازیکنان و عوامل تیم ها شدیدا برخورد شود.
ورزشی**۹۰۲۹**۳۷۸۳**
انتهای پیام/