در جذب ادینیو شیطنت کردند/ چرا محرومیت خلعتبری تعلیق شد؟

صافی - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برخی‌ها در جذب لوسیانو ادینیو شیطنت کردند.

محمدرضا مهاجری ظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با صنعت نفت ابادان به خبرنگاران گفت: هفته گذشته پیروزی شیرینی برابر تیم استقلال خوزستان داشتیم و می خواهیم روند روبه رشد خودمان را ادامه دهیم.

وی گفت: بازی با تیم استقلال خوزستان واقعا سخت بود ولی توانستیم سه امتیاز بگیریم. فردا نیز به دنبال پیروزی هستیم تا شرایط تیممان بهتر شود و خودمان را در جدول بالا بکشیم. البته می دانم کار سختی داریم ولی به دنبال ان هستیم که خودمان را نشان دهیم.

وی با انتقاد از عملکرد کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی باید عدالت محور باشد. متاسفانه رفتار این کمیته دوگانه است.

وی ادامه داد: در چند بازی گذشته حق ما خورده شد و اگر قضاوت ها درست بود الان در رده ششم جدول بودیم.

مهاجری در خصوص محرومیت کنعانی زادگان افزود: متاسفانه نگاه کمیته انضباطی به تیم‌ ها، تبعیض آمیز است و نمی‌ دانم چرا محرومیت کنعانی زادگان را به حالت تعلیق در نیاوردند.

وی گفت: چرا یک جلسه محرومیت محمدرضا خلعتبری به حالت تعلیق در آمد ولی رای کمیته انضباطی درخصوص کنعانی زادگان، قطعی و غیرقابل تجدید نظر بود.

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: از روزی که به تیم ماشین سازی آمدم، با تیم‌ های اول تا هفتم جدول بازی داشتیم و این کار را برای ما سخت کرد و باعث شد که تساوی‌ های تکراری و پی در پی کسب کنیم با اینکه در این بازی‌ ها، شایسته پیروزی بودیم.

وی سپس در خصوص عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: بازیکن گرفتن در نیم فصل دوم واقعا سخت است و امیدوارم فردا بتوانیم ثابت کنیم که با تمام انگیزه برای پیروزی و سه امتیاز وارد میدان می‌ شویم.

مهاجری در خصوص عدم جذب ادینیوی برزیلی به تیمش گفت: برخی ها در این خصوص شیطنت کردند. با ادینیو صحبت هایی انجام داده بودم و وی می توانست به ما کمک کند و قابلیت فنی خوبی داشت، ضمن اینکه خودش نیز تمایل حضور در تبریز را داشت.

انتهای پیام/