دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان از زبان عضو مجمع نمایندگان استان

صافی - عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت که بازدید میدانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان سبب انتقال چهره به چهره دغدغه‌های مردمی شد.

علی گلمرادی با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان و افتتاح پروژه‌های درمانی، گفت: باید اذعان کرد استان خوزستان از نظر امکانات بهداشتی و درمانی فقیر است و این مهم در حوزه انتخابیه بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان نیز محسوس است.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در این بین باید یادآور شد در سفر اخیر آقای قاضی‌زاده هاشمی به استان خوزستان اتفاقات خوبی رخ داد و ۸ پروژه در حوزه‌های انتخابیه ذکر شده افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه مردم به صورت رودررو دغدغه‌های خودشان را با شخص وزیر مطرح کردند که قاضی‌زاده هاشمی نیز با روی خوش از آنها پذیرفتند، ادامه داد: همچنین بازدید میدانی بسیار خوبی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مناطق بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان صورت گرفت و بر این اساس آقای قاضی‌زاده هاشمی وعده‌های خوبی برای تخصیص اعتبارات، ارائه تجهیزات و تامین نیروی انسانی به مردم داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه تامین نیروی انسانی کادر تخصصی مراکز درمانی مهمترین مشکل استان محسوب می شود، تصریح کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این رابطه مقرر شد مجمع نمایندگان استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به بررسی مشکلات استخدامی و تامین نیروی انسانی تصمیم مناسبی بگیرند.

گلمرادی افزود: همچنین بازدید میدانی از بندر امام (ره) با جمعیت بالغ بر یکصدهزار نفر صورت گرفت که آقای قاضی‌زاده هاشمی قول مساعد برای پیگیری در راستای تسریع احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی و همچنین ارائه تجهیزات برای اورژانس حرفه ای ساخته شده دادند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این بین با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه یاد شده بیمارستان‌های مربوط به وزارت نفت وجود دارد اما ضریب اشغال آنها کمتر از ۴۰ درصد است، مقرر شد هم اندیشی با مسئولان وزارت نفت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود تا از ظرفیت موجود برای خدمات رسانی مردم استفاده شود.