دعوت حزب اعتمادملی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

صافی - حزب اعتمادملی با صدور پیامی از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

حزب اعتمادملی با صدور پیامی از آحاد مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

متن پیام حزب اعتمادملی برای دعوت از مردم برای حضور در چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه آمده است:

در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی که درخت تناور آن قدرتمندانه در جغرافیای سیاسی ایران عزیزمان ریشه دوانده است، ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز این پیروزی، صیانت و پاسداری از این انقلاب را وظیفه‌ای دینی و ملی می‌دانیم.

در سالگرد این پیروزی با تاسی به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی قدس سره‌الشریف که فرمودند «پشتوانه یک حکومت ملت است و اگر یک ملتی پشتوانه حکومتی نباشد، این حکومت نمی‌تواند درست بشود و نمی‌تواند برقرار باشد»، باور داریم که رعایت ملت و حقوق ایشان در چنین هنگامه‌ای در معنای حراست و حرمت نهادن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رمز پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ و مقاومت ۴۰ ساله ایشان در میان توفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه گاه‌هایی که در چهلمین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه دار تر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

در چهل سالگی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و تمام کسانی که از قبل انقلاب و در ۴۰ سال حیات آن با جان و مال و آبرو و اعتبار خود، درخت تنومند جمهوری اسلامی را بارور کرده و همواره سرسبز نگه داشتند، گرامی داشته و ضمن اعلام حضور و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی جشن ۲۲ بهمن، عزم خود در ادامه راه امام و شهدا به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/