رئیس بارسلونا: باید از فروشی بودن ایسکو اطمینان داشته باشم

تهران- ایرنا- «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص انتقال احتمالی ایسکو به نیوکمپ اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از تمایل رئال مادرید برای فروش ایسکو اطمینان حاصل کنم. به گزارش ایرنا، تارنمای خبری بین المللی «گل» روز چهارشنبه نوشت: هافبک مغضوب کهکشانی ها پس از روی کار آمدن «سانتیاگو سولاری»، برای […]

تهران- ایرنا- «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص انتقال احتمالی ایسکو به نیوکمپ اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از تمایل رئال مادرید برای فروش ایسکو اطمینان حاصل کنم.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری بین المللی «گل» روز چهارشنبه نوشت: هافبک مغضوب کهکشانی ها پس از روی کار آمدن «سانتیاگو سولاری»، برای ورود به ترکیب اصلی تقلای زیادی کرده و همواره ناکام بوده است. از این رو شایعات زیادی مبنی بر انتقال وی از سانتیاگو برنابئو به گوش می رسد.
هافبک ۲۶ ساله رئال که تا سال ۲۰۲۲ با سفیدپوشان قرارداد دارد. او در فصل جاری تنها موفق شده در پنج بازی برای کهکشانی ها به میدان برود و در ۱۰ بازی هم صرفا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است.
با این وجود، ایسکو یکی از پایه های اصلی ترکیب رئال در رقابت های کوپا دل ری بوده و این بدان معنا است که او می تواند در ال کلاسیکوی امشب مقابل آبی اناری ها به میدان برود.
این در حالی است که در آستانه دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، بارتومئو در خصوص رویکرد بارسا در رابطه با جذب هافبک اسپانیایی اظهاراتی ارائه کرد.
وی در این باره تاکید کرد: در صورتی که سرمربی ما درخواست جذب بازیکنی را بدهد و آن بازیکن نیز قصد جدایی از رئال را داشته باشد، بی شک او را جذب خواهیم کرد؛ اما تاکنون چنین موضوعی مطرح نشده است.
وی ادامه داد: هیچ پیمان صلحی بین ما وجود ندارد؛ هر ۲ باشگاه نهایت سعی خود را برای قدرتمندتر شدن انجام می دهند.
رئیس باشگاه بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع با رئیس باشگاه رئال صحبت خواهم کرد، باید از فروشی بودن او اطمینان حاصل کنیم.
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/