رئیس جامعه روحانیت مبارز درگذشت حبیبی را تسلیت گفت

صافی - رئیس جامعه روحانیت مبارز در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: محمدنبی حبیبی یاری دلسوز برای مرحوم امام و رهبری و همراه همیشگی روحانیت بود.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: محمدنبی حبیبی یاری دلسوز برای مرحوم امام و رهبری و همراه همیشگی روحانیت بود.

متن پیام تسلیت رئیس جامعه روحانیت مبارز به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

برادر عزیز و یار صدیق و همیشگی انقلاب، مرحوم محمدنبی حبیبی در ایام فاطمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیار معبود شتافت و در جوار هم رزمان شهیدش آرام گرفت.

آن مرحوم که از پیشتازان مبارزات در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، دردهه های پس از انقلاب نیز تاپایان عمر، یاری دلسوز برای مرحوم امام (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همراه همیشگی روحانیت و از خدمتگزاران صادق مردم شریف ایران اسلامی بود.

جامعه روحانیت مبارزکشور ثلمه فقدان ایشان رابه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اعضاء محترم حزب مؤتلفه اسلامی،قاطبه ملت شریف ایران وخانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند مسئلت می نماید.»

انتهای پیام/