رئیس کمیته سنگ نوردی مراغه: همایش عمومی سنگ نوردی با هدف استعدادیابی در مراغه برگزار شد

رئیس کمیته سنگ نوردی مراغه گفت: همایش عمومی سنگنوردی با رویکرد آموزشی و با هدف استعدادیابی در بین نونهالان و نوجوانان و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین بانوان برگزار شد. به گزارش صافی، مهسا پی سپار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این همایش که با شرکت بیش […]

رئیس کمیته سنگ نوردی مراغه گفت: همایش عمومی سنگنوردی با رویکرد آموزشی و با هدف استعدادیابی در بین نونهالان و نوجوانان و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین بانوان برگزار شد.

به گزارش صافی، مهسا پی سپار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این همایش که با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان و علاقه مندان سنگنوردی و غارنوردی برگزار شد، شرکت کنندگان با اصول این رشته مفرح ورزشی آشنا شدند.

وی اضافه کرد: در این همایش عمومی که به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها با رشته ورزشی سنگنوردی برپا شد یک دوره مسابقه نیز برگزار شد که در رده سنی نونهالان دختر زهرا فتح احد نژند به عنوان قهرمانی دست یافت.

پی سیار افزود: در بخش نونهالان پسر نیز فراز محمدی و محمد احسان بخش به ترتیب اول و دوم شدند و در رده نوجوانان پسر سهیل رضایی ور در جایگاه نخست قرار گرفت.

به رغم وجود استعدادهای درخشان در رشته سنگنوردی و غارنوردی در مراغه، سالن ورزشی ولیعصر این شهرستان تنها سالن ورزشی مجهز به دیوار سنگنوردی است.

حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۲ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

ریرانتهای پیام /*