رقابت قویترین مردان کشور در سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور عصر چهارشنبه بیست و چهارم بهمن ۹۷ در شهرستان مهدیشهر استان سمنان آغاز شد. به گزارش ایرنا، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان مهدیشهر در حاشیه این رقابت ها به ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از سراسر […]

سمنان- ایرنا- سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور عصر چهارشنبه بیست و چهارم بهمن ۹۷ در شهرستان مهدیشهر استان سمنان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان مهدیشهر در حاشیه این رقابت ها به ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از سراسر کشور آغاز شد، رقابت قویترین مردان ایران در وزن و رده سنی آزاد و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود.
هادی علی اکبرخانی اظهارداشت: امروز چهارشنبه در مرحله مقدماتی این رقابت ها ۲ حرکت اسکات تعادل و غلت لاستیک برگزار می شود که ورزشکاران با پایان رساندن مسافت مشخص شده با محاسبه زمان به مرحله نیمه نهایی راه می یابند.
وی بیان کرد: سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور، به مدت سه روز برگزار می شود که روز پنجشنبه بیست و پنجم بهمن مرحله نیمه نهایی و جمعه مرحله نهایی مسابقات برگزار می شود.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان مهدیشهر یادآور شد: به ورزشکاران رتبه های اول تا ششم رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور جوایز نقدی اهدا می شود.
به گزارش ایرنا، این رقابت ها در سالن هزار نفری ولایت شهرستان مهدیشهر استان سمنان در حال برگزاری است.
شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۹۸۹۱/۶۱۰۳
انتهای پیام/