نماینده مردم ملکان:

روحانی بودجه 350 هزار میلیارد تومانی سال 98 را هفته آینده تقدیم مجلس می‌کند/ فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت

صافی - نماینده مردم ملکان گفت: بودجه 350 هزار میلیارد تومانی سال 98 هفته آینده توسط دولت تقدیم مجلس خواهد شد.

سلمان خدادادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ملکان اظهار داشت: برخلاف تهدیدات و تلاش‌های آمریکا، مشکلی در فروش نفت و وضعیت اقتصاد و بازار کشور بوجود نیامده و مشکل نگران کننده‌ای هم نداریم.

وی افزود: براساس پیش‌بینی‌ها سال 98 هر روز حداقل یک میلیون بشکه نفت فروش خواهیم داشت.

خدادادی به چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: ملت ایران چهار دهه در مقابل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان مقاومت کرده و در صحنه‌های مختلف حضور داشته و 8 سال در جنگ در برابر کشورهای مختلف ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: ملت ایران وظیفه خود را در این مدت به خوبی انجام داده ولی بعد از 40 سال نباید مسئولان اجازه دهند مشکلات اقتصادی مردم را آزار و اذیت کند.

نماینده مردم ملکان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نه تنها در کشورمان بلکه در دنیا و خاورمیانه صادر شده است، خاطرنشان کرد: این نشانگر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به خدمات دولت در شهرستان ملکان اشاره کرد و گفت: با دستور وزیر ارتباطات همه نقاط شهرستان ملکان تا دو ماه آینده زیر پوشش همراه اول خواهد رفت.

خدادادی از تسریع در احداث درمانگاه تامین اجتماعی ملکان نیز خبر داد و افزود: این درمانگاه در مدت یکسال تکمیل و با راه‌اندازی آن حدود 40 نیروی بومی جذب کار خواهد شد.

وی روند مدرسه‌سازی توسط خیران در ملکان را نیز خوب دانست و اظهار کرد:مشارکت خیران در بحث مدرسه سازی در کشور 30 درصد است این در حالی است که این مشارکت در شهرستان ملکان به 70 درصد رسیده و در طول 3 سال تعداد 34 مدرسه توسط خیران احداث شده که این تعداد در 4 سال به 40 مدرسه افزایش خواهد یافت.

خدادادی مرمت قلعه بختک لیلان با 16 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر خدمات دولت دانست و افزود:انشالله تا پایان سال جاری جشن سبز گازرسانی در ملکان برگزار خواهد شد.