روحانی حرم مطهر امام علی (ع) را زیارت کرد

نجف اشرف – ایرنا – حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه در نجف اشرف حرم مطهر امیرمومنان امام علی (ع) را زیارت کرد. به گزارش ایرنا، دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه صبح چهارشنبه به زیارت حرم‌ مطهر و نورانی امام علی (ع) مشرف شد. رئیس […]

نجف اشرف – ایرنا – حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه در نجف اشرف حرم مطهر امیرمومنان امام علی (ع) را زیارت کرد.

به گزارش ایرنا، دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه صبح چهارشنبه به زیارت حرم‌ مطهر و نورانی امام علی (ع) مشرف شد.
رئیس جمهوری پس از زیارت و اقامه نماز در این حرم مقدس، زیارتنامه مولای متقیان (ع) و ادعیه متبرکه را قرائت کرد.
دیدار با تنی چند از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف از مهمترین برنامه های سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به این شهر مقدس است.
دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر سه شنبه وارد کربلا شده بود، ضمن زیارت حرمین شرفین امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع)، در نشستی صمیمی با سران قبایل و عشائر بزرگ استان های کربلا، بابل و فرات میانه گفتگو کرد.
رئیس جمهوری روز دوشنبه در یک سفر رسمی سه روز وارد بغداد شد و طی دو روز اقامت در پایتخت عراق با مقامات این کشور، شخصیت ها و نخبگان این کشور دیدار و گفتگو کرد.
همچنین مقامات دو کشور طی مذاکرات فشرده در حوزه های مختلف پنج سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.
ایران و عراق سه شنبه با صدور یک بیانیه مشترک ضمن ترسیم چارچوب همکاری های آینده از توافق نهایی از جمله بر سر رایگان شدن روادید برای شهروندان دو کشور و نیز لایروبی اروندرود (شط العرب) خبر دادند.
خاورم*۲*۳۸۰**
انتهای پیام/