رویارویی ستارگان کشتی آزاد ایران و جهان در جام دانکلوف

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با حضور کشتی‌گیران مطرح جهان همچون باروز، اسنایدر، چامیزو، آکگول و پتریاشویلی برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، در این مسابقات که جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود، روس ها حضور نخواهند داشت، اما آمریکایی ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان […]

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان با حضور کشتی‌گیران مطرح جهان همچون باروز، اسنایدر، چامیزو، آکگول و پتریاشویلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مسابقات که جزو رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود، روس ها حضور نخواهند داشت، اما آمریکایی ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم و ترک‌ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک حضور خواهند داشت.

همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی‌گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت ها به میدان می روند.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با حضور چهره های عنوان داری همچون حسن رحیمی، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در رقابتهای بین المللی کشتی جام دانکلوف بلغارستان شرکت خواهد کرد.

این مسابقات روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه بلغارستان برگزار می شود.

انتهای پیام/