رکوردهای تازه سولسشر و دخه آ با وجود از دست دادن امتیاز

تهران – ایرنا – منچستریونایتد اگرچه با خیل مصدومان، فقط موفق شد یک امتیاز از لیورپول مدعی بگیرد اما همین تک امتیاز موجب شد تا «اوله گانر سولسشر» و «داوید دخه آ» رکوردهای تازه ای در لیگ برتر ثبت کنند. به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: سرمربی نروژی یونایتد موفق شد […]

تهران – ایرنا – منچستریونایتد اگرچه با خیل مصدومان، فقط موفق شد یک امتیاز از لیورپول مدعی بگیرد اما همین تک امتیاز موجب شد تا «اوله گانر سولسشر» و «داوید دخه آ» رکوردهای تازه ای در لیگ برتر ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: سرمربی نروژی یونایتد موفق شد تا با این امتیاز مجموع امتیازهای کسب شده تیمش را در ۱۰ بازی نخست حضور در لیگ برتر جزیره به ۲۶ برساند؛ آماری که ستاره سال های دور شیاطین سرخ را از این حیث به رکورددار تبدیل کرد.
پس از شکست سه بر یک شیاطین سرخ مقابل لیورپول در بازی رفت، «خوزه مورینیو» بداقبال از سمتش برکنار و سکان هدایت یونایتد از هم گسیخته در دسامبر ۲۰۱۸ به طور موقت به سولسشر سپرده شد.
تساوی بدون گل تیم تحت هدایت سولسشر مقابل لیورپول به دومین بازی تبدیل شد که آنها در فصل جاری لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست می دهند؛ آنها برای نخستین بار و در بازی مقابل برنلی در اولدترافورد موفق شدند شکست ۲ بر صفر را به تساوی ۲ بر ۲ تبدیل کرده و با وجود گریز از شکست، ۲ امتیاز ارزشمند را از دست دهند.
با این حال، با توجه به اینکه قرمزهای اولدترافورد در نیمه نخست بازی به یکباره چهار بازیکن اصلی خود شامل «نمانیا ماتیچ»، «آندر هررا»، «خوآن ماتا» و «جسی لینگارد» را از دست دادند، بنابراین تساوی مقابل قرمزهای آنفیلد نتیجه چندان بدی هم محسوب نمی شود.
این در حالی است که «مارکوس رشفورد» نیز به دلیل مصدومیتی که در دقایق ابتدایی با آن مواجه شد، در تمام مدت بازی با درد و تقلا به کار خود ادامه می داد.
سولسشر با این رکورد، گوی سبقت را از «گاس هیدینگ» سرمربی اسبق تیم چلسی ربود؛ در واقع سرمربی هلندی و اسبق آبی های لندن در ۱۰ بازی نخست حضورش در لیگ برتر انگلیس، موفق به کسب ۲۵ امتیاز شده بود.
علاوه بر این، تساوی مقابل لیورپول باعث شکسته شدن رکورد دیگری از سوی شیاطین سرخ شد؛ به عبارت دیگر «داوید دخه آ» با بسته نگه داشتن دروازه اش در این بازی، به هفتمین گلری تبدیل شد که در تاریخ لیگ برتر جزیره به رکورد ۱۰۰ کلین شیت در یک باشگاه می رسد؛ این در حالی است که سنگربان اسپانیایی پس از «پیتر اشمایکل» افسانه ای به دومین گلر با بیشترین کلین شیت در تاریخ سرخ های اولدترافورد نیز تبدیل شود.
ورزشی**۳۹۹۱**۲۰۲۴
انتهای پیام/