سرقت ۱۰۰ گرم طلا برای جشن تولد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: نوه ۱۵ ساله به همراه چهار تن از دوستانش اقدام به سرقت حدود ۱۰۰ گرم طلا و ظروف مسی مادر بزرگ برای برگزاری جشن تولد کرد. سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: ۱۸ اسفند سال جاری یک مورد سرقت در منطقه […]

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: نوه ۱۵ ساله به همراه چهار تن از دوستانش اقدام به سرقت حدود ۱۰۰ گرم طلا و ظروف مسی مادر بزرگ برای برگزاری جشن تولد کرد.

سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: ۱۸ اسفند سال جاری یک مورد سرقت در منطقه پردیس به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران کلانتری رسالت در محل و انجام تحقیقات فنی مشخص شد سارقان مقداری طلا و ظروف مسی را به سرقت بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و کارشناسانه توسط دایره تجسس کلانتری رسالت، رد پای نوه ۱۵ ساله صاحب خانه در این سرقت ها مشخص شد.
سرهنگ باقری بیان کرد: در بازجویی از مظنون، او به سرقت با همکاری چهار تن از دوستان اعتراف و عنوان کرد که به همراه دوستانش به منزل مادر بزرگ رفت و آمد داشته است.
وی افزود: نوه شاکی متوجه طلاهای مادر بزرگ در منزل شده و با تعریف این موضوع برای دوستان و وسوسه شدن آنها، برای سرقت نقشه ای طراحی می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پنج سارق نوجوان پس از اطمینان از حضور نداشتن اعضای خانواده در منزل، وارد حیاط شده و قفل درب راهرو را با سنگ فرز موجود در این خانه بریدند.
سرهنگ باقری ادامه داد: ۲ روز پس از سرقت طلا و تعدادی ظروف مسی از این منزل مسکونی، آنها با حضور در خیابان اکباتان بخشی از آن را به یک دوره گرد فروختند.
وی اضافه کرد: سارقان نوجوان پول به دست آمده را برای خرید پیتزا، شیرینی و کیک جشن تولد هزینه کرده بودند که در نهایت با همکاری نوه شاکی سه سارق دیگر دستگیر شدند و تلاش پلیس بیرای دستگیری یکی از آنها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: این پنج دانش آموز گویا با هدف تفریح و سرگرمی اقدام به سرقت کردند.
سرهنگ باقری گفت: پرونده این چهار سارق که در مقطع سوم راهنمایی مشغول تحصیل هستند به دادسرا ارسال شد و تحقیقات برای دستگیری همدست ۱۹ ساله آنها ادامه دارد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
انتهای پیام/