سرمربی پنجاب هند: داور پنالتی ما مقابل سایپا را نگرفت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پنجاب هند علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا را نماد فوتبال آسیا توصیف کرد و گفت: داور پنالتی روی بازیکن ما را در محوطه جریمه نگرفت. به گزارش ایرنا؛ «ساچین باداده» پس از شکست ۴ بر صفر تیمش برابر سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی […]

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پنجاب هند علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا را نماد فوتبال آسیا توصیف کرد و گفت: داور پنالتی روی بازیکن ما را در محوطه جریمه نگرفت.

به گزارش ایرنا؛ «ساچین باداده» پس از شکست ۴ بر صفر تیمش برابر سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما خوب بازی کردند. فکر می‌کنم اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت، نتیجه بازی عوض می‌شد.
وی تیم سایپا را تیمی خوب توصیف کرد که فیزیکی بازی می کند و افزود: بازیکن شماره هفت سایپا (آرش رضاوند) بسیار خوب بود، اما در این بازی ما هم خوب بودیم.
سرمربی پنجاب هند درباره تقابل با علی دایی، سرمربی سایپا گفت: همان‌طور که پیش از بازی اعلام کردم، ما خیلی خوش‌شانس هستیم که در این بازی مقابل علی دایی بازی کردیم. به نظرم او نماد فوتبال آسیاست.
ورزشی**م.ت**۹۱۲۹
انتهای پیام/