سلطانی فر:جناح های سیاسی مغلوب، به جامعه آدرس غلط می دهند

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل و تکریم از خانواده معزز شاهد ستاد وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جناح های سیاسی شکست خورده در انتخابات ۹۲ و ۹۶ به مردم آدرس غلط می دهند. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مراسم تجلیل […]

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل و تکریم از خانواده معزز شاهد ستاد وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جناح های سیاسی شکست خورده در انتخابات ۹۲ و ۹۶ به مردم آدرس غلط می دهند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مراسم تجلیل و تکریم از خانواده معزز شاهد ستاد وزارت ورزش و جوانان که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه پرفیض رجب و با گرامیداشت روز ملی شهدا اظهار داشت: حضور یک هزار و ۸۰۰ ایثارگر در مجموعه وزارت ورزش و جوانان فرصت بسیار مغتنمی است و فضای معنوی بسیار ارزشمندی را برای کار به منظور دسترسی به اهداف سازمانی و مسیر خدمتگزاری به مردم ایجاد می کند.
وی افزود: از طرفی حضور ۲۸۰ فرزند شهید که در وزارت ورزش هستند، سرمایه ارزشمندی را از جهت منابع انسانی برای ما فراهم کرده است و بر کسی هم پوشیده نیست، آن چیزی که باعث توسعه یک کشور یا جامعه یا هر عرصه ای می شود، منابع معنوی و انسانی است که فرآیند توسعه را سازماندهی می کند و سرعت می دهد و مجموعه را به اهداف خودش که خدمتگزاری مردم است، می رساند.
«مسعود سلطانی فر» جنگ کنونی را جنگ اقتصادی دانست و افزود: جنگ اقتصادی، جنگی است که ملت ایران باز هم می تواند با سربلندی از آن بیرون بیاید.
وی تاکید کرد: برخی از افراد و جناح های سیاسی شکست خورده با سو استفاده از وضعیت موجود آدرس اشتباه به مردم می دهند و وضعیت موجود را به غلط، ناشی از سو مدیریت ها تعبیر می کنند در حالی که واقعیت به تحریم های ظالمانه آمریکا مربوط است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تمام تلاش مان را متمرکز می کنیم تا در فرآیند رشد و ارتقا نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت فرزندان شاهد در رده های مختلف مدیریتی شرایط خوبی را به وجود آوریم، اظهار داشت: به معاونین و مدیران هم توصیه کرده ام که از وجود فرزندان شهدا که سرمایه عظیمی محسوب می شوند در رده های مهم تصمیم گیری و مدیریتی بهره بگیرند.
** دفاع مقدس طلایی ترین دوران معاصر ایران است
سلطانی فر هشت سال دفاع مقدس را به عنوان طلایی ترین دوران معاصر کشور نام برد و تصریح کرد: اراده یک ملت باعث شد پوزه جبهه کفر با همراهی ۴۰ کشور به خاک مالیده شود و در آن دوران با دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت. در حالی که در ۲۰۰ سال پیش، ظرف ۱۳ سال و در قالب دو جنگ با روس ها ۴۰ درصد از خاک ایران به تصرف درآمد، در دوره دفاع مقدس ۸ ساله کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارآمیز، روشن و قابل اتکا و ارائه به نسل های بعدی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش نسل جدید انقلاب و جوانانی که حضور فیزیکی رهبر کبیر انقلاب اسلامی را درک نکرده بودند، مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خیلی ها تصور می کردند آنها که امام راحل را ندیده بودند، در عرصه های مهم کشور پا پیش نخواهند گذاشت اما همگان دیدیم جوانانی که فیوضات مقام معظم رهبری را درک کردند، آن گاه که دیدند ارزشهای انقلاب اسلامی حتی در دیگر کشورها مثل سوریه و عراق مورد تعرض قرار گرفته با وجود آنکه در عنفوان جوانی قرار داشتند و تازه ازدواج کرده بودند و بسیاری از آنها طفل شیرخوار داشتند، از زندگی و خانواده خود گذشتند و برای دفاع از ارزش ها و حفظ و حراست از حریم اهل بیت، مبارزه کردند و حتی به فیض شهادت هم نائل آمدند.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: این نسل نشان داد که عاشق ایثارگری است و با درک صحیحی که دارد، برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حتی در خارج از مرزهای ایران هم آمادگی دارد که جانانه مبارزه کرده و این فوق العاده ارزشمند است و به هر صورت نسل جدید نشان داد نسل سرافرازی است و می تواند مثل نسل انقلاب حافظ دستاوردهای این نظام باشد.
سلطانی فر سپس به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: تمرکز مقام معظم رهبری برای برنامه های آینده، نقشه راه و مسیر و حرکت توسعه کشور روی جوانان بسیار پررنگ، محوری و اساسی است و حتی ایشان در مناصب مرتبط با بیت رهبری و تغییر و تحولات، اعتقاد قلبی خود به جوانان را نشان داده است که این مهم درس بزرگی است که باید از رهبر معظم انقلاب بگیریم و برای طی شدن مسیر و رسیدن به اهداف متعالی کشور باید در استفاده از جوانان، تفکری محوری و عمیق داشته باشیم.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹
انتهای پیام/