معاون عمرانی فرماندار سوادکوه:

سیلاب بیش از ۳۰۰ خانه را در زیر آب تخلیه کرد

صافی - معاون عمرانی فرماندار سوادکوه گفت که بارندگی شدید و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در شهر زیراب موجب آبگرفتگی تعدادی از واحدهای مسکونی شد و بیش از ۳۰۰ خانه نیز از سکنه تخلیه شده است.

کیان الهی بامداد سه شنبه در گفت و گویی افزود : سیلاب بیشترین اثر را در نقاطی مانند خیابان های ۱۷ شهریور ، آیینه و خدمات داشت و خانه های تخلیه شده و آب گرفته هم مربوط به این مناطق است.

وی با اعلام اینکه برخی از این شهروندان به منازل خویشاوندانشان رفتند ، گفت که مساجد و تکایا هم برای اسکان برخی از خانوادهای گرفتار در سیل آماده شده است تا امشب را در آنجا به سر ببرند.

معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه تمام نیروهای خدمات رسان و مدیران بحران در محل سیلاب و آب گرفته شهر حضور دارند ، افزود : با استقرار بیل مکانیکی و لودر درصدد هستیم تا جلوی ورود بیشتر سیلاب به شهر زیراب را بگیریم .

قطعی برق ، گاز و چند راه روستائی

الهی با تاکید براینکه وقوع سیل باعث قطعی برق و گاز در شهر زیراب شده است ، گفت که شهروندان سمت جنوب شهر زیراب همچون خیابان های ۱۷ شهریور ، آیینه و خدمات با قطعی برق و گاز مواجه هستند .

وی همچنین از مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای دراسله ، شش رودبار ، سی پی ، پیرنعیم ، سوخته سرا ، اتو ، لاجیم ، ولیلا ، لولاک و ززول در این شهرستان خبر داد .

معاون فرماندار سوادکوه در خصوص بارندگی در شهر زیراب هم گفت که با اتمام بارندگی در شهر زیراب کم کم احتمال فروکش کردن سیلاب در نقاط این شهر هم وجود دارد.

انتهای پیام/