شستا سالانه ۴ هزار میلیارد تومان درآمد دارد

تهران – ایرنا – مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: شستا با حدود ۴۲میلیون عضو در عرصه های مختلف اقتصادی کشور فعال است و سالانه حدود چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد. به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، «حسین محمدی» روز چهارشنبه در نشست دومین مجمع شورای روابط عمومی […]

تهران – ایرنا – مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: شستا با حدود ۴۲میلیون عضو در عرصه های مختلف اقتصادی کشور فعال است و سالانه حدود چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، «حسین محمدی» روز چهارشنبه در نشست دومین مجمع شورای روابط عمومی های شهر تهران افزود: این مجموعه تنها شامل شرکت های بزرگ نیست و شرکت های کوچک و کم بازده را نیز در بر دارد و در روند اشتغال و اقتصاد کشور نقش بزرگی ایفا می کند.
وی گفت: شستا همچنین در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و… فعالیت می کند و در زمینه مشکلات اقتصادی کشور و صنعت مجموعه ای توانمند است.
محمدی به ایفای نقش مجموعه شستا در مسایل جامعه و بیمه اجتماعی اشاره و بیان کرد: این شرکت با ۴۰۰ شرکت فعال و برخی کارخانه ها در تلاش است بر خلاف تصورهای موجود در مورد این سازمان اتفاق های بهتری را رقم زند.
وی افزود: امیدواریم در مدتی که در شستا خدمت می کنیم در حوزه ارتباطات بتوانیم خدمات درست و منطقی به مردم و جامعه بدهیم؛ مردمی که خود نیز بخشی از جامعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی هستند.
«ایمان قربانی» مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران نیز در این نشست که در تالار اجتماعات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی واقع در خیابان گاندی برگزار شد اظهارداشت: این مجمع را برای آشنایی روابط عمومی های شهرستان با شستا در این محل برگزار کردیم.
«تقوی نژاد» معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز گفت: ۱۲۷ مدیر روابط عمومی در حوزه های مدیریت، معاونت و … در شهرداری تهران فعالیت دارند و در مجموع یکهزار و ۲۰۰ پرسنل در روابط عمومی های زیر مجموعه شهرداری مشغول فعالیت هستند.
تهرام/۱۰۰۸
انتهای پیام/