شعارهای انقلاب اسلامی را در گام دوم اجرایی کنیم

تهران-ایرنا-رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب؛ ضعف ها و قوت های انقلاب اسلامی را شناسایی کنیم و با اجرای شعارهای عدالت طلبانه؛ زمینه های خدمت بیشتر به مردم را فراهم آوریم. حشمت الله فلاحت پیشه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: […]

تهران-ایرنا-رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب؛ ضعف ها و قوت های انقلاب اسلامی را شناسایی کنیم و با اجرای شعارهای عدالت طلبانه؛ زمینه های خدمت بیشتر به مردم را فراهم آوریم.

حشمت الله فلاحت پیشه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: رهبری در بیانیه خود تحت عنوان «گام دوم انقلاب» به موارد مهمی اشاره کردند که البته بخشی از این موارد در انقلاب اسلامی اجرا شده است که رضایت مردم از انقلاب را به دنبال داشته و بخشی نیز هنوز اجرایی نشده و همین موضوع به نقد از انقلاب اسلامی منجر شده است.
این نماینده مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی باید آن بخش از انقلاب را که مورد تایید مقام معظم رهبری است به ویژه در حوزه عدالت اقتصادی، اصلاح و به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.
وی تاکید کرد: بدترین کار ممکن در این برهه این است که دستگاه های مختلف برای اصول مغفول مانده انقلاب که موجب نارضایتی مردم شده است به دنبال مقصر باشند؛ مهم نیست چه فردی یا چه دولتی در گذشته یا چه نهادی در حال مقصر است؛ باید همه به وظایف خود عمل کنند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون در انقلاب اسلامی عده ای به ویژه در حوزه اقتصادی ناراضی هستند؛ برخی شعارهای عدالت طلبانه اجرا نشده است و رسانه های خارجی روی همین موضوعات کار می کنند.
فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه باید برای جبران و رفع نواقص و کاستی های موجود تلاش کنیم؛ اظهار داشت: باید این موارد را اصلاح کرد و اصلاح عملی صورت گیرد؛ بخش هایی که عملکرد خوبی داشته ایم، باید تقویت شود.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله خامنه ای بیست و چهارم بهمن ها ۹۷ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ای تحت عنوان «گام دوم انقلاب» به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.
ایشان با تاکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
**سیام**۳۰۵۰**۱۵۳۵
انتهای پیام/