شفر: بعد از سه هفته می خواستند برکنارم کنند

تهران- ایرنا- سرمربی استقلال در واکنش به اختلاف خود و معاون باشگاه گفت: شنیده ام که برخی قصد داشتند بعد از سه هفته من را از سمت خود برکنار کنند. به گزارش ایرنا؛ وینفرد شفر روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یک بازی سخت و مهم را مقابل تراکتورسازی پیش رو […]

تهران- ایرنا- سرمربی استقلال در واکنش به اختلاف خود و معاون باشگاه گفت: شنیده ام که برخی قصد داشتند بعد از سه هفته من را از سمت خود برکنار کنند.

به گزارش ایرنا؛ وینفرد شفر روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یک بازی سخت و مهم را مقابل تراکتورسازی پیش رو داشت و همه از این موضوع باخبر بودند. شرایط آماده سازی استقلال برای نیم فصل دوم مساعد نبود و بازیکنان استقلال از یک سری اتفاقات ناراضی بودند.
وی افزود: استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی زمین تمرین خوب نداشت و ما مجبور شدیم سه بار زمین تمرین خود را از بد به بدتر تغییر دهیم. استقلال برای تمرینات خود به زمین تمرین مناسب و با کیفیت نیاز دارد.
شفر با حمایت از بازیکنان استقلال تصریح کرد: شاگردان من با تمام وجود برای موفقیت و پیروزی استقلال تلاش می کنند و در هر مسابقه با هر آن چه در وجود دارند زحمت می کشند اما همه چیز برای موفقیت آنها مهیا نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا ناراحتی و گلایه های خود را به مدیران باشگاه بازگو نکرده است گفت: همیشه با باشگاه صحبت می کنم و امشب جلسه ای با مدیرعامل دارم. تمام چیزهایی که مهم است را امشب به امیرحسین فتحی می گویم و حتم دارم می توانیم مشکلات را حل کنیم.
شفر درباره اختلافاتش با یکی از معاونان استقلال اعلام کرد: من هم شنیده ام که می خواستند بعد از سه هفته سرمربی را عوض کنند ولی برای این کارها و صحبت در این خصوص زمان ندارم! من راجع به تمام مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می کنم و او همه چیزها را می داند.
وی افزود: مقابل تراکتورسازی یک اشتباه کردیم و اشکان دژاگه یک گل خوب زد و آنها یک شانس داشتند و گل زدند. بعد از آن موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد. این بازیکنان دارند سخت کار می کنند و همه می خواهند برنده باشند و با تمام وجودشان کار می کنند.
شفر اظهار داشت: داور بازی استقلال و تراکتورسازی باید اشکان دژاگه را از زمین اخراج می کرد. نمی خواهم علیه داور صحبت کنم زیرا کار آنها راحت نیست. چند هفته پیش جلسه ای در فدراسیون داشتیم و آنجا گفتم فدراسیون باید داوران را قدرتمندتر کند. آنها شغل سخت و خطرناکی دارند.
شفر در پایان گفت: در لیگ قهرمانان آسیا هم کار بسیار سختی داریم. الدحیل و الهلال بازیکنان گران قیمتی جذب کرده اند. باید دید در آسیا و آخر لیگ چه اتفاقی می افتد ولی الان تمرکزمان روی بازی با پارس جنوبی است.
ورزشی**م.ت**۹۱۱۸**
انتهای پیام/