شهیدی :مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را انکار نمی کنم

تهران – ایرنا – رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را تایید می کنم اما بنیاد شهید تمام تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بکار گرفته است. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی عصر دوشنبه در حاشیه […]

تهران – ایرنا – رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را تایید می کنم اما بنیاد شهید تمام تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی عصر دوشنبه در حاشیه جشن 'شمیم کوثر و تجلیل از زنان جانباز' به مناسبت روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران درباره کمبود امکانات جانبازان و ایثارگران افزود: جانبازان بویژه بانوان مشکلاتی دارند ولی این را باید در نظر گرفت که اکنون در کشور وضعیت بحرانی داریم. البته کسانی هم که گلایه می کنند، نارضایتی زیادی ندارند.
وی افزود: عزیزان ما مشکلات زیادی دارند اما بنیاد شهید در حد توان در خدمات رسانی برای خانواده های شهدا و ایثارگران تلاش می کند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون سه میلیون و ٣٠٠ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید هستند و به طور قطع تمام این افراد را نمی توانیم راضی نگه داریم یا به همه رسیدگی کنیم اما تمام تلاش خودمان را به کار می گیریم.
معاون رئیس جمهوری گفت: بعنوان نمونه سال گذشته در راستای اجرای طرح سپاس تنها توانستیم از ۴٢٠ هزار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بازدید و دیدار داشته باشیم.
وی اضافه کرد: به طور یقین تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از این وضعیت هم رضایت ندارند. اما ما در این زمینه هم سعی می کنیم تا از تمام خانواده ها دیداری داشته باشیم.
شهیدی ادامه داد: ما اعلام می کنیم چون مدیون همه شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم هیچ تفاوتی برای حل مشکلات و ارائه خدمت به این افراد قائل نیستیم.
رییس بنیاد شهید افزود: در حد توان در خدمت همه خانواده های شهدا و جانبازان هستیم.
شهیدی درباره پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: برای تحقیق و تفحص امکانات در اختیارشان قرار دادیم و جمع بندی و گزارش آن تقدیم کمیسیون اجتماعی شده است.
وی افزود:به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام شده که مسأله ای در بنیاد شهید به عنوان ایراد و اشکال دیده نشده است که بنا باشد در صحن پارلمان مطرح شود و این نامه را به قوه قضاییه ارسال کرده اند.
وی تصریح کرد: از نظر بنده هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بیشتر می توان مشکل را در مسایل سیاسی دید.
شهیدی ادامه داد: دو خانواده ١٠ شهیدی در کشور داریم که یکی از آنها در خوزستان است.
در پایان این جشن از ٢٠ نفر از زنان جانباز شامل زنان مبارز در زندان های رژیم پهلوی، عملیات انتحاری گروه های تروریستی و دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
اجتمام*شبس* ۷۲۶۸** ۱۰۹۵ **۱۹۱۷
انتهای پیام/