شکایت مجتبی جباری از کارگردان فیلم توقیفی

اسطوره باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی بابت سرمایه گذاری روی فیلم وقت داریم حالا با کارگردان آن به مشکل برخورده است. به گزارش ایلنا، حواشی مربوط به ماجرای فیلم توقیف‌شده «وقت داریم حالا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی همچنان ادامه دارد. ماجرای این فیلم از آن جا شروع شد که کاهانی عکسی از فهرست […]

اسطوره باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی بابت سرمایه گذاری روی فیلم وقت داریم حالا با کارگردان آن به مشکل برخورده است.

به گزارش ایلنا، حواشی مربوط به ماجرای فیلم توقیف‌شده «وقت داریم حالا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی همچنان ادامه دارد. ماجرای این فیلم از آن جا شروع شد که کاهانی عکسی از فهرست ممیزی‌های اعمال‌شده ارشاد را منتشر کرد و گفت که حاضر نیست آن موارد را در فیلم اعمال کند. بعد از آن پارسایی مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی تکلیف این فیلم را روشن و اعلام کرد که «وقت داریم حالا» برای اکران در گروه هنر و تجربه، نیازمند تغییرات اساسی است. او به این موضوع هم اشاره کرد که در غیر این صورت این فیلم اکران نخواهد شد.

این اظهارنظرها واکنش مجتبی جباری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال را که سرمایه‌گذار فیلم «وقت داریم حالا» است، برانگیخت. جباری در مصاحبه‌ای از تصمیم خودخواهانه کاهانی برای اکران نشدن فیلم انتقاد کرد. او در این گفت‌وگو ابهاماتی را در خصوص میزان فروش فیلم در اکران خارجی نیز مطرح کرد و گفت: چون کاهانی طبق قرارداد عمل نکرده و با بازگرداندن سرمایه‌اش موافقت نکرده، از او شکایت کرده است. جباری از برخورد کاهانی نیز ناراضی است و در این مصاحبه گفته است: «مواردی را در فهرست این ممیزی‌ها می‌بینم و از نحوه برخورد و صحبت کردنش اصلا مطمئن نیستم که همان فیلم را به من نشان داده یا اصلا کاملش را نشانم داده است.»

عبدالرضا کاهانی روز گذشته در واکنش به اظهارات مجتبی جباری ادعا کرد او و وزارت ارشاد با یکدیگر معامله کرده‌اند و جباری به کمک ارشاد آمده!

انتهای پیام/