شکست به فولاد یک تلنگر به موقع برای تراکتور

صافی - شکست همیشه تلخ است، چه در دیداری دوستانه و چه در دیداری رسمی؛ اتفاقات و تلنگرهایی که پس از شکست به بدنه یک تیم وارد می شود اما می تواند بعضی از شکست ها را متفاوت تر از بقیه کند.

تراکتورسازی در شرایطی مقابل فولاد خوزستان شکست خورد که در طول نیم فصل اول با هدایت محمد تقوی، توانسته بود نتایج قابل قبولی کسب کند. با وجود کسب نتایج خوب اما بسیاری از کارشناسان و اهالی فن معتقد بودند که تراکتورسازی ضعف های پنهانی دارد که نباید پشت بردهای این تیم پنهان شوند. این ضعف ها در بازی با فولاد به خوبی خود را نشان دادند، ضعف هایی که می توانند در نیم فصل دوم و شرایط حساس، سرنوشت تیم را تغییر دهند.

شکست مقابل فولاد خوزستان در هفته پایانی نیم فصل اول موجب شد تا باشگاه تراکتورسازی با شرایطی متفاوت تر از آنچه که پیش از این بود، وارد تعطیلات شوند. مشکلاتی که در پس بردهای تیم پنهان شده بودند را در بازی با فولاد به خوبی دیدیم و اینک انتظار می رود که مدیریت باشگاه با نگاهی دقیق تر روی آنها تامل کرده و تصمیماتی را اتخاذ کنند که در دور برگشت رقابت ها اثری از آنها باقی نماند. در بازی با فولاد کاملا عیان شد که تیم تراکتورسازی چه مشکلاتی دارد.

در این بازی به خوبی دیدیم که برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی، تراکتور هنوز کمبودهای بسیاری دارد. در روزی که ستاره ای چون دژاگه نیمکت نشین بود و شجاعی و حاج صفی هم خوب نبودند، تراکتور تبدیل به تیمی دست و پا بسته شده بود. این یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. تیمی که قرار است در نیم فصل دوم برای قهرمانی و کسب سهمیه بجنگد نباید وابسته به چند مهره خاص باشد چرا که نتیجه آن بسیار ترسناک است، نتیجه ای که در برابر فولاد آن را دیدیم. اتکای بیش از اندازه تیم تقوی به سه ستاره ملی پوش موضوعی است که تراکتورسازی را تاوان آن را در بازی با فولاد داد. لازم به ذکر است که مباحث فنی و غیر فنی دیگری هم در این مورد وجود دارد که بایستی به صورت تخصصی به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/