شکورى:

همت و غیرت هواداران تیم ملى شایسته تقدیر است

صافی - سرپرست دبیرکلى فدراسیون فوتبال با قدردانى از هواداران تیم ملى گفت: خوشبختانه با وجود تمامى موانع و مشکلات شاهد حضور پرشور هواداران تیم ملى در دیدار با ژاپن خواهیم بود.

ابراهیم شکورى در آستانه دیدار ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایى رقابت‌هاى جام ملت‌هاى آسیا گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد حمایت همه جانبه هواداران تیم ملى در کلیه مسابقات بودیم و با وجود بعد مسافت شهر العین جمع قابل توجهى از علاقمندان به تیم ملى خودشان را براى حمایت از تیم به محل برگزارى مسابقه رسانده‌اند.

شکوری خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط خاصى که در کشور میزبان وجود دارد امکان فراهم نمودن وسیله انتقال یکسان و سازمان یافته فوتبالدوستان ایرانى در امارات ایجاد نشد. با این وجود از کلیه هواداران تیم ملى تشکر مى‌کنیم که به هر شکل ممکن خودشان را به العین رسانده‌اند و طبق اطلاعاتى که داریم این روند فردا هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انشالله در مسابقه فردا شاهد حضور پرشور تماشاگران ایرانى در ورزشگاه العین خواهیم بود که یکصدا تیم ملى را تشویق مى‌کنند. همت و غیرت این هواداران شایسته تقدیر است. این حمایت نشان دهنده میزان اهمیت و تاثیرگذارى تیم ملى فوتبال براى مردم عزیز و فوتبال دوست ایران است و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خودش را براى موفقیت تیم ملى و خوشحالى مردم به کار مى‌گیرد.

انتهای پیام/