ضرورت تحقق برنامه های اشتغال زایی در سطح آذربایجان شرقی

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تحقق برنامه های اشتغال زایی در سطح استان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانگیری عصر امروز پنج شنبه در نشست بررسی طرح کارورزی استان در تبریز بر ضرورت توجه ویژه نهادهای دولتی و خصوصی و سازمان ها به تحقق برنامه […]

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تحقق برنامه های اشتغال زایی در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانگیری عصر امروز پنج شنبه در نشست بررسی طرح کارورزی استان در تبریز بر ضرورت توجه ویژه نهادهای دولتی و خصوصی و سازمان ها به تحقق برنامه های اشتغال زایی در سطح استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های آذربایجان شرقی در زمینه های مختلف گفت: باید از این قابلیت ها و پتانسیل ها در جهت توسعه منطقه استفاده کرد.

جهانگیری همچنین با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرای موظف به پایبندی به تعهدات خود در طرح کارورزی هستند، افزود: البته طرح کارورزی در حوزه اشتغال زایی با محدودیت هایی همراه است که رفع آن نیاز به بررسی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این طرح با وجود مزیت‌ های متعدد دارای محدودیت‌ هایی است، افزود: محدودیت هایی همچون شرط سنی، مشکل کارگاه‌ های جدید ولی وجود این محدودیت ‌ها برای همه در سطح کشور یکسان است و ما نباید این مسائل را دال بر شرایطمان بدانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ورود جدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این موضوع ضروری است، گفت: ارتقای جایگاه استان در اجرای این طرح باید به‌طور جد مورد توجه باشد، افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه از اهداف طرح کارورزی است.

جهانگیری بر ضرورت تحقق برنامه های اشتغال زایی در سطح استان تاکید کرد.

انتهای پیام/