ضرورت شناسایی و رفع کانون های نارضایتی مردمی در دستگاه های دولتی

صافی - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت شناسایی و رفع کانون های نارضایتی مردمی در دستگاه های دولتی تاکید کرد.

صبح امروز چهارشنبه علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جشن پایان گازرسانی شهرستان ملکان بر تقویت انسجام و وحدت و همچنین شناسایی و رفع کانون های نارضایتی مردمی در دستگاه های دولتی تاکید کرد.

راستگو افزود: دولت تدبیر و امید با توجه به شرایط و مباحث امروز بین المللی تاکید ویژه بر رضایت مندی مردم و اتحاد ملی داشته و از این رو انتظار می رود مسئولین دستگاههای دولتی این دو مقوله مهم را مدنطر قرار دهند.

وی با بیان اینکه کانون های نارضایتی مردم در دستگاه های دولتی باید شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش شود اظهار کرد: رفع نارضایتی مردم علاوه بر شتاب در توسعه و عمران کشور می تواند در افزایش اقتدار و ثبات نظام جمهوری اسلامی نیز تاثرگذار باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه به خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی طی ۴ دهه اخیر اشاره کرد و گفت:خدمات نظام در طی چهل سال اخیر در حوزه های مختلف قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را شعار اصلی نظام دانست و به هزینه های شعار استقلال پرداخت و گفت:جمهوری اسلامی برای عمل به شعار استقلال و قطع دخالت بیگانگان در کشور هزینه های زیادی پرداخت کرده و ۱۷۰ هزار شهید ترور و بیش از ۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیم نموده است.

راستگو افزود: در بحث جمهوریت نظام نیز حضور مردم در انتخابات های مختلف و مشارکت در مسائل اجرایی و عمرانی کشور طی ۴ دهه گذشته اتفاق افتاده است.

وی در ادامه تخصیص اعتبار پایدار به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق حاشیه نشینی را از اقدامات دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: برای نخستین بار در جمهوری اسلامی، اعتبارات پایدار به روستاهای فاقد دهیاری داده می شود و همچنین در بحث مناطق حاشیه نشینی و بویژه بافت های فرسوده طرح بازآفرینی اجرایی شده است.

راستگو افزود: در نخستین مرحله بیش از ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای بافت های فرسوده استان تخصیص یافته است.

انتهای پیام/