عالیشاه: از حاشیه‌ساز‌ها شکایت می‌کنم/ با کمک هواداران قدم اول را محکم برمی‌داریم

وینگر پرسپولیس نسبت به حواشی ایجاد شده در مورد مصدومیتش واکنش نشان داد. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مصدومیت امید عالیشاه و غیبتش در دیدار امروز مقابل پاختاکور از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان مصدومیت مشکوک مطرح شد و این موضوع حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن به همراه داشته و حالا عالیشاه از پیگیری این […]

وینگر پرسپولیس نسبت به حواشی ایجاد شده در مورد مصدومیتش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مصدومیت امید عالیشاه و غیبتش در دیدار امروز مقابل پاختاکور از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان مصدومیت مشکوک مطرح شد و این موضوع حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن به همراه داشته و حالا عالیشاه از پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی خبر می‌دهد.

عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این موضوع اظهار داشت: واقعاً متاسفم برای کسانی که خبر نا درست منتشر می‌کنند و این چنین هم باعث نگرانی هواداران می‌شوند و هم من را دچار دردسر می‌کنند. مصدومیت من مشخص است و در حال انجام مراحل درمان هستم و جای شک و شبهه‌ای وجود ندارد. مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنم و از منبع اولیه این خبر شکایت خواهم کرد.

وی در مورد غیبتش در بازی با پاختاکور گفت: متاسفانه همانطور که گفتم بد موقع درگیر مصدومیت شدم و این بازی را از دست دادم. البته پرسپولیس انقدر بازیکن خوب دارد که با نبود یک نفر مشکلی ایجاد شود و مطمئنم یک بازی خوب و یک نتیجه خوب را شاهد خواهیم بود.

عالیشاه در ادامه با اشاره به حضور هواداران در بازی عنوان کرد: مطمئنم مثل همیشه در بازی‌های خانگی از کمک یار دوازدهم بیشترین استفاده را خواهیم کرد و با حضور حداکثری هواداران قدم اول را در لیگ قهرمانان محکم بر می‌داریم.

انتهای پیام/