عضو تیم ملی اسکی ایران از حضور در مسابقات جهانی انصراف داد

نفر نخست ترکیب تیم ملی اسکی ایران در اعتراض به آنچه تبانی در مسابقات اخیر دیزین عنوان شده است، از شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان انصراف داد. به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی اسکی ایران در حالی جمعه شب برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان عازم سوئد شد که حواشی اخیر و اتفاقات عجیب در […]

نفر نخست ترکیب تیم ملی اسکی ایران در اعتراض به آنچه تبانی در مسابقات اخیر دیزین عنوان شده است، از شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان انصراف داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی اسکی ایران در حالی جمعه شب برای شرکت در رقابتهای قهرمانی جهان عازم سوئد شد که حواشی اخیر و اتفاقات عجیب در آخرین رقابت فیز (دارای امتیاز جهانی) سه روز مانده به اعزام بالاخره باعث شد تا محمد کیادربندسری برترین اسکی باز ایران به نشانه اعتراض قید حضور در این مسابقات را بزند.

کیادربندسری به نتایج عجیب و مشکوک رقابتهای دارای امتیاز جهانی دیزین اعتراض کرده و از مسئولان فدراسیون خواسته بود تا پیگیر این تبانی صورت گرفته که به ضرر وی و جایگاهش در جدول جهانی بود باشند اما نه تنها با واکنشی از سوی فدراسیون مواجه نشد بلکه در شب بدرقه تیم ملی از سوی فدراسیون به وی اولتیماتومی دو روزه داده شد تا برای حضور در قهرمانی جهان حرف ها و اظهار نظرات خود را پس بگیرد.

کیادربندسری نیز با نوشتن نامه ای به مسئولان فدراسیون علیرغم میل باطنی به نشانه اعتراض از حضور در رقابتهای جهانی انصراف داد.

وی در بخشی از نامه خود آورده است: «از آنجایی که اخلاق و عدالت و مردانگی در ورزش حرفه ای و زندگی شخصی را بر قبول ظلم و بی عدالتی و تبانی ترجیح می دهم ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران و خانواده بزرگ و فهیم اسکی و علاقه مندان بزرگوار این رشته ورزشی و علیرغم میل باطنی و با وجود تلاشهای زیادی که برای رسیدن به این رقابتها داشتم و همچنین اطلاع کافی از حضور ورزشکار رزرو در این رقابت که می تواند جایگزین من شود از حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ انصراف می دهم. بدون شک وزارت محترم ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و بخصوص افکار عمومی جامعه خود بهترین قاضی در این ماجرای ناجوانمردانه و به دور از اخلاق ورزشی خواهند بود.»

انتهای پیام/