علت صدور «فیش حقوق نجومی» برای برخی معلمان چه بود؟

تسنیم نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با ارائه توضیحاتی درباره صدور "فیش‌های حقوقی نجومی" برای برخی معلمان گفت: حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کسری‌ها به سال ۹۸ منتقل می‌شود. وی افزود: در جمع عدد فیش مشاهده می‌شود که نقص فنی وجود داشته و احتمال می‌دهیم عملیات انجام شده […]

تسنیم نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با ارائه توضیحاتی درباره صدور "فیش‌های حقوقی نجومی" برای برخی معلمان گفت: حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کسری‌ها به سال ۹۸ منتقل می‌شود.

وی افزود: در جمع عدد فیش مشاهده می‌شود که نقص فنی وجود داشته و احتمال می‌دهیم عملیات انجام شده برای جمع نهایی، نقص داشته است که البته این مشکل برطرف شد و به افراد ذی‌نفع این موضوع ابلاغ شده است.

سیستم دولتی نمی‌تواند حساب فردی را کم و یا زیاد کند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سیستم دولتی نمی‌توانیم در حساب فردی به جز آیتم‌هایی که در حکم وجود دارد عددی را کم یا زیاد کنیم، تمام فرآیندها تعریف شده و قوانینی بر آن ناظر است و نهادهای نظارتی بر این موضوع نظارت‌های لازم را دارند؛ همه پرداخت‌ها از طریق خزانه انجام می‌شود و این اعتبارات به یک حساب مرکزی واریز و در حساب متمرکز بانک مرکزی قرار می‌گیرد و هر برداشتی از آن با تأیید ذی‌حساب خواهد بود و از آنجا به حساب افراد ذی‌نفع واریز می‌شود و دست فرد خاص نیست.

اگر خزانه پول بدهد مطالبات پرداخت می‌شود

الله‌یار ترکمن درباره پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای پرداخت چند آیتم همچون حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، حقوق سرباز معلمان و حق‌التدریس آزاد مشکلی وجود ندارد و درخواست وجه در خزانه است و متناسب با نیاز کارکنان پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کسری‌ها به سال ۹۸ منتقل می‌شود که با استفاده از ساز و کارهای مالی سال ۹۸ پرداخت انجام می‌شود.

[p]4242

انتهای پیام/