علیپور:

برای موفقیت مقابل السد هم قسم شده ایم

صافی - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای موفقیت مقابل السد و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم قسم شده ایم.

علی علیپور پس از تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در شهرآورد بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم، اما متاسفانه سه امتیاز را نگرفتیم. چند صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار وجود داشت که گرفته نشد.

وی ادامه داد: با روحیه خوب برای دیدار با السد آماده می شویم که امیدوارم بتوانیم در این مسابقه موفق باشیم. متاسفانه بازیکنان خوبی چون کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و حسین ماهینی را در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت و در کنار این بازیکنان برانکو نیز در کنار زمین نخواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم قسم شده ایم تا در بازی رفت نتیجه خوبی بدست بیاوریم تا در بازی برگشت در مقابل هواداران جشن صعود بگیریم. قطعا در دیدار رفت هم به دنبال گلزنی خواهیم بود و امید زیادی به این مسابقه داریم.

وی تصریح کرد: به خوبی با شرایط ورزشگاه السد آشنا هستیم و می دانیم هواداران ما را حتی در قطر هم تنها نخواهند گذاشت. تمام بازیکنان انگیزه بسیار شدیدی برای گلزنی و موفقیت دارند و این نکته قوت تیم ما است.

علیپور اظهار داشت: درس های خوبی از فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم و قطعا با استفاده از آنها نمی گذاریم با مشکلات گذشته روبه رو شویم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه دیدار رفت خود مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد. این آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار رفت در تهران بود.