عمل به وصیت شهدا نیاز امروز جامعه است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: عمل به وصیت شهدا نیاز امروز جامعه است. به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز چهارشنبه همزمان با روز شهدا و در مراسم پاسداشت شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز عمل به وصیت شهدا را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و افزود: با عمل به گفته‌های شهدا، می‌توان […]

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: عمل به وصیت شهدا نیاز امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز چهارشنبه همزمان با روز شهدا و در مراسم پاسداشت شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز عمل به وصیت شهدا را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و افزود: با عمل به گفته‌های شهدا، می‌توان راه درست را انتخاب کرد و به قله‌های بزرگ موفقیت رسید.

پورمحمدی همچنین بر حل مشکلات مردم به خصوص خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند از این رو تکریم خانواده شهدا و رسیدگی به وضع معیشتی آنها باید در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در پایان مراسم حکم ریاست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان آذربایجان شرقی از جانب نماینده ولی فقیه و معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به استاندار آذربایجان شرقی اعطا شد.

انتهای پیام/