عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی تا ۱۰ اسفند پرداخت می شود

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان تامین اجتماعی، از واریز عیدی مستمری ‌بگیران و بازنشستگان تامین ‌اجتماعی تا روز دهم اسفند ماه امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد حسن زدا روز دوشنبه در جمع اعضای کانون بازنشستگان شهر تهران افزود: میزان رقم عیدی تمام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس اعلام مبلغ […]

تهران- ایرنا- سرپرست سازمان تامین اجتماعی، از واریز عیدی مستمری ‌بگیران و بازنشستگان تامین ‌اجتماعی تا روز دهم اسفند ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد حسن زدا روز دوشنبه در جمع اعضای کانون بازنشستگان شهر تهران افزود: میزان رقم عیدی تمام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس اعلام مبلغ مصوب دولت، یک میلیون تومان است که تا زمان یادشده به آنان پرداخت می شود.
وی جزئیات واریز و چگونگی پرداخت آن و اینکه بر اساس حروف الفبا باشد، یا نه را به آینده موکول کرد و گفت: جزئیات پرداخت عیدی بازنشستگان به زودی اعلام خواهد شد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی پیشتر در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که هیچ مشکلی برای پرداخت عیدی به مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان وجود ندارد و به محض اعلام مبلغ آن از سوی دولت پرداخت می شود.
سازمان تامین اجتماعی به حدود سه میلیون بازنشسته و مستمری بگیر عیدی پرداخت می کند.
اجتمام* ۷۲۶۸*۱۸۳۴
انتهای پیام/