فال روزانه – یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷

صافی - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صافی نیوز صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روز متولدین فروردین: شاید انتظار داشته باشید که امروز برای شما روزی آرام و بی دردسر باشد، اما ناگهان کارها به هم می پیچند و شما مجبور می شوید با جدیت تمام مشغول انجام کارهایتان شوید و بیخیال استراحت و آرامش شوید. تمایل زیادی ندارید که در مورد اهداف و برنامه هایتان حرفی بزنید، زیرا هنوز خودتان به نتیجه نهایی نرسیده اید و می خواهید تغییراتی جزئی در برنامه هایتان بدهید. دفاع از هدفی که هنوز خودتان هم در موردش مطمئن نیستید کار ساده ای نیست و ترجیح می دهید تا جای ممکن از این کار خودداری کنید. متاسفانه سکوت شما ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد کند، مخفی کردن ایده هایتان فعلا کار عاقلانه ای نیست.

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ناگهان نیرویی طغیانگر در درونتان زنده می شود که شما را تشویق می کند بر خلاف آنچه دیگران از شما انتظار دارند رفتار کنید. این رفتار شما قطعا با تمایل ذاتی که به هماهنگ بودن با دیگران دارید در تضاد خواهد بود. درحال حاضر متفاوت بودن برای شما اهمیتی بیش از تطابق و هماهنگی با دیگران دارد، اگر می خواهید دنیایتان را تغییر دهید باید با احساس معذب بودن ناشی از نادیده گرفتن انتظاراتی که دیگران از شما دارند، کنار بیایید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. پس بهتر است برنامه دقیقی برای روزتان بچینید و بر اساس اولویت های اصلیتان پیش بروید تا عملکرد بهتر و کارایی بیشتری داشته باشید.

فال روز متولدین خرداد: امروز شما انتظار دارید که دیگران هم مثل شما به اطرافیان خود و نیازهایشان حساس باشند و به رفاه و آسایش انسان ها به طور کلی اهمیت بدهند. شما دلتان می خواهد که نظرات خود در این مورد را با دوستان و اطرافیانتان به اشتراک بگذارید و برایتان هم فرقی نمی کند که آنها تمایلی به شنیدن حرف هایتان داشته باشند یا خیر؛به هر حال این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید اثرگذار باشید حرف هایتان را با حالتی صلح آمیز بزنید. شما احساس می کنید که روش های قدیمیتان دیگر برای پیش بردن رابطه عاطفیتان به شما کمک چندانی نمی کنند، به جای این که زانوی غم بغل بگیرید به فکر راه هایی تازه برای این کار باشید.

فال روز متولدین تیر: شما با بی صبری در انتظار فرا رسیدن زمانی بوده اید که ابرها کناربروند و آسمان آبی دوباره پدیدار شود. حالا با شرایط کیهانی به وجود آمده امکان حرکت به سوی جلو برای متولدین تیر ماه فراهم شده است و می توانید افکارتان را بدون هیچ گونه محدودیتی به زبان بیاورید. با این حال باید در نظر داشته باشید که پایتان را بیش از حد از گلیمتان درازتر نکنید؛ اگر ندانید چقدر حرف زده و چه وقت سکوت کنید مخاطبانتان را خسته و بی توجه خواهید کرد. این نکته را به یاد داشته باشید که نباید افرادی که شما را حمایت می کنند آزرده خاطر کرده و پل های پشت سرتان را خراب کنید. تا جای ممکن سعی کنید که حرف هایتان را با خونسردی تمام و بدون دعوا راه انداختن بیان کنید.

فال روز متولدین مرداد: امروز برای شما آغازگر دوره ی جدیدی در زندگیتان خواهد بود. به ایده ها و افکاری که در این چندوقت اخیر ذهنتان را به خود مشغول کرده بوده اند رجوع کنید. اکنون زمان فوق العاده ای برای عملی کردن این ایده ها به نظر می رسد. سعی کنید برای کمک به پیشرفت وضعیت زندگی خود دکوراسیون منزل و محل کارتان را بر اساس اصول فنگ شویی تغییر دهید. تخت خواب خود را طوری قرار دهید که رو به شرق یا غرب باشد، قرار دادن تخت خواب در حالت شمالی یا جنوبی باعث خواهد شد در طول شب به جای اینکه انرژی بگیرید انرژی از دست بدهید! تا جایی هم که می توانید آب بخورید تا ذهنتان باز و بدنتان سرحال و پرانرژی باشد.

فال روز متولدین شهریور: امروز صبح اگر می خواهید روزتان را پرانرژی شروع کنید یک دوش آب سرد بگیرید! درست است که هوای بیرون سرد است، اما باور کنید این کار عملکرد شما را در طول روز چند برابر بهتر خواهد کرد. اگر در ابتدای روز کمی شل بجنبید و کارهایتان را کندتر از حد معمول پیش ببرید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، زیرا در ساعات پایانی روز انرژی شما خیلی بیشتر خواهد شد و می توانید کم کاری های صبح را به میزان چشمگیری جبران کنید. امشب و چند روز آینده باید نسبت به خواب هایی که می بینید توجه بیشتری داشته باشید، زیرا رویاهای شبانه تان در طول این شب ها معنای خاصی دارند و ضمیر ناخودآگاهتان دارد از این طریق پیام هایی را به شما می رساند.

فال روز متولدین مهر: امروز ممکن است برای شما با تنبلی شروع شود و در آغاز روز کار چندانی برای انجام دادن نداشته باشید، اما هر چقدر که بگذرد همه چیز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. افکارتان مانند زنبورهای یک کندو به ذهنتان هجوم خواهند آورد و بی صبرانه به دنبال شخصی خواهید بود که بتوانید افکار خود را با او در میان بگذارید. با این حال بهتر است در بیان افکار و احساسات خود دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید. مسملا شما دوستان و عزیزانی دارید که مورد اعتمادتان هستند و با شنیدن حرف هایتان شما را مورد قضاوت قرار نخواهند داد، اما به احتمال زیاد واکنشی که از آنها می بینید با آنچه انتظار دارید فرق خواهد داشت و این می تواند باعث ایجاد دلخوری شود.

فال روز متولدین آبان: سعی کنید از آرامشی که بر امروز صبح حاکم است حداکثر استفاده را ببرید، زیرا هر چقدر که بگذرد انرژی بیشتری در امروزتان جریان خواهد یافت و اوضاع خیلی شلوغتر از آن که انتظار دارید خواهد بود. امروز همه خیلی احساساتی شده اند و تعصب بیشتری نسبت به افکار و عقاید خودشان دارند. شاید شما ترجیح بدهید در چنین شرایطی خودتان را کنار کشیده و با کسی وارد بحث نشوید، اما امروز اوضاع فرق می کند و با اظهار نظر کردن در رابطه با موضوع مورد بحث شما می توانید به آرامش یافتن اوضاع کمک کنید! اگر با عشقتان درگیر شدید هم به جای اینکه سکوت کنید در مورد مشکل خود صحبت کنید تا بدون قهر کردن مشکلتان حل شود.

فال روز متولدین آذر: امروز انرژی فوق العاده ای را در اختیار خواهید داشت. شما در شرایط منحصر بفردی قرار گرفته اید و اطرافیانتان مانند پروانه ای به شمع وجود شما جذب می شوند. با این حال شما باید مواظب رفتارهایی که از خودتان نشان می دهید باشید و احساسات آتشین خود را تحت کنترل در بیاورید تا حد و مرزی را زیر پا نگذارید و کسی را از خود آزرده خاطر نکنید. هر کسی برای خودش حد و مرزهایی را تعیین می کند، اگر می خواهید در روابط اجتماعی خود موفق باشید شما هم باید به حدودی که آنها برای خود تعیین کرده اند احترام بگذارید. خبرهایی که امروز از طریق شبکه های اجتماعی در اختیارتان قرار می گیرند چندان قابل اعتماد نیستند، به دنبال منبع موثق تری باشید.

فال روز متولدین دی: این اواخر برخی از کارهایتان را سرسری گرفته اید و نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید؟ امروز وقت آن رسیده که توجه لازم را به کارهایتان بکنید و اقدامات لازم را در رابطه با آنها انجام دهید، در غیر این صورت قبل از آن که فکرش را بکنید به مشکل برخواهید خورد. حتی اگر انجام این کارها برایتان خوشایند نباشد هم با تمرکز کردن روی آنها به صورت تک به تک خواهید توانست بخش عمده آنها را به انجام برسانید. کمی داشتن کنترل روی نفستان و محدود کردن به موقع آن پیشرفت شما را به حداکثر خواهد رساند. ورق دارد به نفع شما بر می گردد و تلاش های بسیاری که کرده اید بالاخره به بار خواهند نشست و به شکل فرصت های تجاری و یا افزایش درآمد نتیجه خواهند داد.

فال روز متولدین بهمن: امروز شما مجبور خواهید بود با موضوعی که این اواخر آن را پشت گوشتان انداخته بودید روبرو شده و آن را مورد رسیدگی قرار دهید. شاید در ابتدا این مسئله برایتان آزار دهنده باشد، اما در نهایت حالتان خیلی بهتر خواهد شد و احساس آزادی خواهید کرد. اینقدر از سختی زندگی گله و شکایت نکنید؛ لذت بردن از تک تک لحظات زندگی زمانی که بتوانید دست از سرکوب کردن احساستان به نفع منطق دست بردارید برای شما ممکن خواهد شد. باید در راه رسیدن به خواسته هایتان برای مبارزه کردن آماده باشید. منتظر ننشینید تا اتفاق هایی که انتظارشان را دارید خودبخود بیفتند و خودتان دست به کار شوید و شرایط لازم را فراهم کنید.

فال روز متولدین اسفند: اگر احساس می کنید که شرایط اعصابتان را چنان بهم ریخته اند که دیگر تحمل بیش از این را ندارید چند نفس عمیق بکشید و خودتان را برای یک غافلگیری خوشایند آماده کنید. شرایط دارند به نفع شما تغییر می کنند، اما این بدان معنا نیست که می توانید نقش و مسئولیتی که در به وجود آمدن شرایط فعلی داشته اید را نادیده گرفته و بی تفاوت از کنار آنها رد شوید. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید.