فرهنگسرای انقلاب اسلامی در جوار حرم امام راحل افتتاح شد

صافی - فرهنگسرای انقلاب اسلامی عصر امروز جمعه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۱۲ بهمن با حضور تولیت آستان امام خمینی (ره) و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جوار حرم مطهر امام راحل افتتاح شد.

 رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این آئین اظهار داشت: مرقد امام خمینی (ره) امروز به عنوان یک مرکز انتشار افکار، اندیشه و آرمان های انقلاب مطرح است.

سعید اوحدی تصریح کرد: این فرهنگسرا با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و آستان مقدس امام خمینی (ره) با وسعت چهار هزار متر مربع در چهار طبقه با هدف انتشار و ترویج اندیشه‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا به بهره برداری رسید.

وی در مورد خدمات این فرهنگسرا گفت: بخشی از این فرهنگسرا به کودکان و بخشی نیز به تولیدات زنده هنری اختصاص یافته که هنرمندان تولیدات زنده و آثار خود را تولید می کنند.

اوحدی بیان کرد: کتابخانه مرجع نیز بخش دیگری از این فرهنگسرا را تشکیل می دهد و کتاب های پیرامون تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی، ایران معاصر، مجموعه آثار و اندیشه های امام (ره) را شامل می شود.

وی افزود: یک طبقه این فرهنگسرا هم گالری تولیدات هنری مرتبط با امام خمینی(ره) و طبقه دیگر هم سالن اجتماعات را تشکیل می دهد که به صورت هفتگی، ماهانه و فصلی در مناسبت های مختلف و روزانه برای مخاطبین خاص برنامه اجرا می شود.

انتهای پیام/