فرکی:آرزو می کنم استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: آرزو می‌ کنم تیم استقلال خوزستان که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد،در لیگ برتر فوتبال بافی بماند. به گزارش ایرنا حسین فرکی عصر پنجشنبه پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری در اهواز افزود: پیش از هر چیز از […]

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: آرزو می‌ کنم تیم استقلال خوزستان که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد،در لیگ برتر فوتبال بافی بماند.

به گزارش ایرنا حسین فرکی عصر پنجشنبه پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری در اهواز افزود: پیش از هر چیز از مردم خوزستان تشکر می ‌کنم که همیشه به من لطف دارند، هر بار که به اهواز سفرمی کنم روز‌های خوب خودم در خوزستان تداعی می ‌شود و از این بابت بسیار خوشحالم.
وی گفت: زمانی که هدایت تیم پیکان را برعهده گرفتم شرایط این تیم با وجود ۹ باخت، خوب نبود که در چنین شرایطی برای بهتر شدن نتیجه گیری تیم سعی کردم از تجربیات‌ خود و همکاران استفاده کنم که در ادامه توانستیم از سه بازی خود هفت امتیاز کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه امروز به لحاظ کیفی چندان خوب نبودیم، ادامه داد: شروع بهتری در نیمه نخست داشتیم البته پس از رسیدن به گل آن گونه که باید بازی نکردیم؛ من خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودم و می‌ دانستم که آنها خیلی سخت گل می ‌خورند.
وی بیان کرد: تیم استقلال خوزستان جوانان شایسته ‌ای دارد که معتقدم کسر ۶ امتیاز ضربه بدی از نظر روحی روانی به آنها وارد کرده است.
فرکی با بیان اینکه بازیکنان حریف، امروز خیلی خوب بازی کردند و ما را زیرفشار قرار دادند، افزود: در نیمه دوم طبیعی بود که ما به دنبال حفظ نتیجه باشیم چرا که سه امتیاز برای ما خیلی اهمیت داشت.
وی با اشاره به اینکه بازیکنانم در بازی گذشته به مراتب بهتر بودند، گفت: بارها در فوتبال اتفاق افتاده که شما در یک بازی خیلی عالی هستید اما روی یک اشتباه نتیجه را واگذار می ‌کنید و برعکس گاهی اوقات نمایش خوبی ندارید اما به سه امتیاز بازی می ‌رسید؛ امروز برای ما این اتفاق افتاد و خوشحالیم که با دست پر به تهران بر می‌ گردیم.
وی با اظهار امیدواری از برد ۲ بازی پیش روی تیم پیکان ادامه داد: من در بدو ورود به تیم پیکان ۳۵ روز فرصت داشتم که تیم را بشناسم ولی با شروع نیم فصل دوم شکست بدی را مقابل استقلال متحمل شدیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: نتیجه را در این بازی روی اشتباهات فردی واگذار کردیم لذا در بازی بعد مقابل سپاهان ۶ تغییر را در ترکیب تیم ایجاد کردم هر چند در این بازی هم باختیم اما به مراتب بهتر از بازی با استقلال بودیم و در ادامه توانستیم برد خوبی مقابل ماشین‌ سازی آن هم در تبریز کسب کنیم.
وی ادامه داد: تلاش می ‌کنیم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم و تیم پیکان را به جایگاه واقعی ‌اش در جدول برگردانیم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.
۹۸۷۹/ ۶۰۳۷
انتهای پیام/