سرپرست فدراسیون هندبال:

ما هم دوست داریم انتخابات برگزار شود/ نماینده ای در آسیا نداریم

صافی - سرپرست فدراسیون هندبال با بیان اینکه ما هم دوست داریم انتخابات این مجموعه زودتر برگزار شود، گفت: باید شرایط برگزاری مجمع فراهم شود.

رمضانعلی دولو در گفتگویی گفت: برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال هنوز مشخص نیست. باید انتخابات هشت هیات استانی در این مدت برگزار شود تا شرایط برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون هم فراهم گردد.

وی افزود: در حال حاضر ثبت نام هیات های تهران، زنجان و همدان انجام شده و در تلاش هستیم تا انتخابات آنها را برگزار کنیم. در مجموع باید انتخابات هشت هیات برگزار شود که تنها ثبت نام سه هیات صورت گرفته است. تمام تلاش ما این است که کارها به سرعت انجام شود.

سرپرست فدراسیون هندبال پیرامون وضعیت معرفی نایب رئیس بانوان هم گفت: قرار بر این شد تا این موضوع را به بعد از انتخابات فدراسیون موکول کنیم. به این نتیجه رسیدیم که به خاطر شرایط موقت فدراسیون بهتر است عزیزی را نیاوریم چرا که با مشخص شدن رئیس فدراسیون این احتمال وجود دارد که نخواهند با وی ادامه کار دهند و این مسئله خوب نیست.

وی بیان داشت: دوستان در فدراسیون هستند و کارها را انجام می دهند. تمام کارها و امورات مربوط به بخش بانوان در حال رصد و انجام است و مشکلی از این بابت نداریم. مسابقات لیگ برتر هندبال به هفته پایانی رسیده و این هفته شاهد برگزاری هفته آخر آن هستیم. تیم شهید چمران لارستان هم در صدر بوده و مشکلی پیش نیاید قهرمان لیگ است.

دولو در خصوص حضور نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هم گفت: ما این مسئله را پیگیری کردیم تا بتوانیم نماینده ای در رقابتهای جام باشگاه های آسیا داشته باشیم اما باشگاه ها به دلیل تامین منابع مالی و عدم حمایت اسپانسرها اعلام آمادگی نکردند. تیم نفت نیز ابتدا اعلام آمادگی کرده بود که در این هفته به دلیل عدم آمادگی ارزی و ریالی و مشکلات مالی به طور قطع از حضور در مسابقات انصراف داد.

وی در مورد اینکه « شنیده شده بود قرعه کشی رقابتها انجام شده، در این صورت ما متحمل جریمه نخواهیم شد؟»، گفت: طی پیگیری هایی که از آسیا انجام دادیم، قرعه کشی رقابتها صورت نگرفته است و قرعه کشی که از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام شده بود صورت نگرفته بود. از آن طرف نماینده ما به طور قطع برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نکرده بود و نماینده ای در قرعه کشی نداشتیم.

سرپرست فدراسیون هندبال تصریح کرد: چون ما نماینده ای در قرعه کشی نداشتیم متحمل جریمه هم نمی شویم و اصلا هم نمی خواستیم این اتفاق برای هندبال ما بیافتد.